Pony-verwendag :), iemand ideeën?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Gietjepietje

Pony-verwendag :), iemand ideeën?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-12 17:00

Hoi iedereen.

Vriendin en ik willen vrijdag onze pony's even lekker verwennen.
Massage, xtra grote poetsbeurt en een paardentaart :P hadden we zelf al bedacht.
Hebben jullie nog andere leuke ideeën/ervaringen?

Alvast bedankt!

Chezshir77

Re: Pony-verwendag :), iemand ideeën?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 18:37

Wat lief! Ik denk dat je je pony;s ook veel plezier zal doen met een leuke wandeling in een mooie omgeving! Daar kan mijn pony in elk geval enorm van genieten, zeker als ik ernaast fiets en hij dus ook kan draven en galloperen. Gewoon ff lekker zonder iemand erop!

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 18:47

Als het over de IJs in je onderschrift gaat, behaalt die een mooie leeftijd zeg! Dat vraagt om een foto! ;) Volgens mij ben je al een heel eind op weg met leuke ideeën. De ouwetjes van ons vinden een wandelingetje terwijl ze intussen lekker lang gras eten heel fijn, misschien is dat een ideetje?

Gietjepietje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-12 19:23

Brendaaaa schreef:
Wat lief! Ik denk dat je je pony;s ook veel plezier zal doen met een leuke wandeling in een mooie omgeving! Daar kan mijn pony in elk geval enorm van genieten, zeker als ik ernaast fiets en hij dus ook kan draven en galloperen. Gewoon ff lekker zonder iemand erop!

Goed idee, bij ons in de buurt is een mooi stuk bos, zullen we zeker doen! Bedankt :)

Gietjepietje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-12 19:25

Sientje schreef:
Als het over de IJs in je onderschrift gaat, behaalt die een mooie leeftijd zeg! Dat vraagt om een foto! ;) Volgens mij ben je al een heel eind op weg met leuke ideeën. De ouwetjes van ons vinden een wandelingetje terwijl ze intussen lekker lang gras eten heel fijn, misschien is dat een ideetje?

Haha foto maken zal ik zeker doen :)

Rianna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 22:17

picknicken met de ponys in het bos? Kleed mee ponys mee aan een longeerlijn en lekker rustig zitten en ponys laten grazen. Wedden dat ze blij zijn