Ik kreeg net de vraag of ik een paard op stal leuk wil versieren voor koninginnedag, met rood/wit/blauw/oranje enzo. Iemand die tips/suggesties heeft? Het is voor ringsteken, er word dan mee gemend!
Rood/wit/oranje/blauw bandage, aan iedere voet een andere kleur? Roodwitblauw strikjes in de manen (ze bestaan, ik heb ze ook) Oranje lint in de staart vlechten! Evt. met stoepkrijt/verf op waterbasis de Nederlandse vlag erop maken? En misschien oranje/rood/wit/blauw lint aan het mentuig?
friesiszwart
Eummhh met vinger verf verven. of van een vlag een deken maken.
Verder vindt ik die van Sam er leuk
SienenIvo
Geplaatst: 27-04-12 20:05
Je kan volgens mij bij Peerke zo'n strikjes kopen.
Je kan ook zelf een schort aan doen.Wel met een Nederlandse print.
Je kan aan je beugels klopjes maken.Dus klopjes tekenen en die dan vastmaken aan je beugels. Misschien ook een wit dekje nemen met daar een Nederlandse print op.
Met van dat oranje haarspray de manen en staart oranje maken? Of de aftekeningen oranje spuiten of met van dat schmink wat nu elke winkel heeft liggen de bles roodwitblauw oid.
Vroeger deden wij met ringsteken altijd een oranje boa in de staart eventueel kan je die ook nog in de manen doen. verder kun je eventueel jezelf schminken...
manex
Geplaatst: 28-04-12 09:40
SienenIvo schreef:
Je kan aan je beugels klopjes maken.
Wat zijn klopjes?
Sorry hoor.. [/quote]
Hoezo sorry? Was gewoon een normale vraag. Ik heb geen idee wat klopjes zijn.
vlechten met de verschillende kleuren lint, en dat van die gekleurde bandages vond ik ook een leuk idee, ik denk dat ik deze tips ook maar ga gebruiken!