Even een stukje geschiedenis.
Ik heb Kasper vanaf dat hij 6 maanden was, t was een drukke hengst die echt een flink wat opvoeding nodig had.
dit hebben wij met behulp van onze oudere ruin en een hoop aandacht van ons zelf weten te doen.
Toen hij ruim een jaar was hebben we hem laten ruinen omdat hij eigenlijk niet meer te houden was....
vanaf toen is t eigenlijk alleen maar beter gegaan.
hij is nu bijna 3, eindelijk..
Van de zomer is hij dik 4 maanden op de wei geweest en is daar eigenlijk "wild" geworden, hij moest dus opnieuw opgevoed worden.
Eigenlijk heb ik altijd een soort angst voor hem gehad, hij is vreselijk druk, ik zelf kan hem moeilijk aan.. (of ik kan het wel maar durf gewoon niet).
Een paar weken kwamen we erachter dat hij ataxie heeft, wat nu steeds beter gaan, maar daardoor is mijn vertrouwen in hem helemaal weg, hij is ontzettend lief maar omdat ik een soort angst voor hem heb onbetrouwbaar naar mij toe.
Hij schrikt overal van, gaat ervan door, hapt als je niet uitkijkt *bijt niet*...
Mijn Angst is dat ik nooit op hem zal durven rijden, daar hij nog zo jong is en dus druk...
Stom misschien maar t is echt zo.
Buiten dat is hij vrij klein en ben ik bang dat hij Te iel blijft voor mij..
Ik ben 1.74 m en weeg toch wel aardig wat.
Ik twijfel al een behoorlijke tijd of ik hem niet zal verkopen.
Dit misschien beter is voor hem.
als ik eerlijk ben naar mezelf toe weet ik ergens dat ik ontzettend veel angst heb strax op hem te zullen moeten gaan rijden, aan de andere kant vind ik t fantastisch, als ik hem zie lopen ben ik gewoon verliefd...
Er speelt nog een andere belangerijke factor mee en dat is t geld.
Financieel zou t voor ons beter zijn als we hem weg zouden doen, t is niet noodzakelijk maar t zou wel beter zijn.
What to do????

Het gaat om deze bink... echt een plaatje om te zien dat wel.. maar goed..
hij is nu trouwens 1.42 m
Maar ik vind altijd; als je twijfeld, niet doen..
Jammer.. Bedenk alleen wel dat je hem wat moeilijker kwijt zal raken door die Ataxie. 
), heeft voorbereidingen gehad in de vorm van zadelmak maken en longeren, je hebt begeleiding en als ik het goed begrijp dan krijg je ook nog hulp met het inrijden.