is er bij jullie ook veel gezeur op stal????

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Joyce

Berichten: 6372
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 08:51

Bij ons gelukkig niet. Op deze stal sta ik bijna 3 weken, en nog nooit heb ik het al zo lang super leuk gevonden Knipoog Op vorige stallingen was altijd gezeik, altijd ruzie, altijd geroddel. Ik had daar echt absoluut geen zin meer in, ik kom voor mn lol en heb geen zin om daar dan gezeik te hebben. Ben happy met mn plekkie nu Het is er ook niet druk, en iedereen wil het zelfde; het leuk met zn pony hebben..
Aan Veerle merk ik ook duidelijk dat ze het heel erg naar haar zin heeft, ik wil hier dus echt niet meer weg Pling

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37275
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 08:55

Het bovenstaande ken ik, ik sta (nog) op een kleine stal waar veel geroddeld wordt en best wel veel gezeur en nog andere problemen, maar we hebben dat heel simpel opgelost, morgen verhuizen we naar een stal waar we weten dat de sfeer gewoon goed is, iedereen komt daar voor zijn paard en niet om te kleppen, roddelen, enz.

Bij teveel gezeur en ergernis kun je denk ik beter verhuizen voordat je het echt zat bent.

xcynthiax

Berichten: 3319
Geregistreerd: 11-09-03
Woonplaats: hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 13:34

ja, maar ik wil ook wel verhuizen, maar er is geen andere stal in de buurt. ja in spijkenisse, maar die is 300 euro voor mn paard en dan moet mn shetje op deze stal blijven staan en dat is ook niet echt handig

ellenlouise
Berichten: 3784
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: In het groene hart van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 13:53

Gezeur onderling is er gelukkig niet en ook niet met de staleigenaren.
Alleen.....toch vind ik 'het' vaak een gezeur met pensionstallen. Gewoon omdat ik mijn paard niet kan geven wat ìk wil. B.v. hooi ipv kuil, langer naar buiten. Mijn paard gaat b.v. nu niet meer de hele dag naar buiten (vroeger wel) dus moet ik daar weer over gaan zeuren/vragen/regelen.
Maar misschien ben ik gewoon te lastig Knipoog

ebony

Berichten: 852
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 21:57

vanessa ik heb niks gehoord over dingen die gestolen zijn hoor,wat is er dan gestolen en van wie?

tja goede instelling.........ik stel hier toch zo mijn vraag tekens,of is dit ook een roddel....dat er gestolen is??

miesie

Berichten: 7408
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 22:21

Bij ons is het echt heel erg, er staan rond de 60 paarden en pony's (meer pony's) en meer dan helft heeft een bejaardenleven, dus daar wordt nooit wat meegedaan, dat komt vooral omdat bij ons de paarden heel de dag naar buiten kunnen dus dan denken sommige mensen gelijk dat er verder niets meer met je paard gedaan hoeft te worden.
En als je dan wat met je paard doet, bijv. rijden en later op de dag nog een keer buiten gaan stappen, dan zitten ze je gelijk raar aan te kijken en ze hebben altijd over iedereen wat te zeiken, hangen heel de dag in de kantine en zo kan ik nog wel heel veel dingen noemen!
En toch kan het er ook heel gezellig zijn Haha!

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 22:46

Tsja bij ond op stal willen ze gewoon ( logisch) dat iedereen goed voor zijn of haar paard zorgt! Ik doe dat ook omdat ik gewoon een pony heb wara k de verantwoordelijkheid over heb en dus niet in de stront laat staan!
Er zijn al 2 mensen bij ons weggegaan omdat ze vonden dat ze hun paard wel goed verzorgde en de stal eigenaren niet ( ja een paard tot zn knieen in de stront zette en niet laten bewegen is niet goe verzorgen)
Nu ben ik de enige pension klant op stal! ( maar een kleine stal met 7 boxen waar van nu 3 met de eigenaren van de stal en 1 met mijn pony)