Wie kan me helpen.
Sinds kort heb ik een verzorgster ja een mooi weer ruiter.
Als ze er is loopt ze op te scheppen,zo van ik heb op de wildste paarden gereden,en ik kan alles.
Als ik dan zeg gaan we springen nee dat durf ik niet zegt ze dan das ook met galop dan.
en de laatste dagen is de spanning te snijden ze loopt te vloeken op de paarden.
Ze schreeuwt tegen ze en doet zo associaal,zo van lopen knol verdomme lui beest.
Zo gaat dat en alle dingen die ik zeg daar gaat ze echt keihard tegen in.
Hoeven krabt ze nooit uit,tuig maakt ze niet schoon het kieffer zadel is waardeloos volgens haar.
Ahum dat zadel is zo goed als nieuw,treks en hangt aan de teugels.en als ik zeg dat het zadel weer opgevuld moet worden.
Dan krijg ik een hoop herrie met haar,gisteren was de sfeer echt te snijden in de bak.
Bij ons is een cap verplicht,ze gooit alles in de wind,en na gisteren ging ze me commanderen zo van ik ben het zat om alleen te komen als er iemand is,dus ik wil de sleutel zodat ik elke dag op dat luie beest mag rijden,paard is een haflinger in de E-maat.
Ik trek het niet langer meer,ze dramt zo door,dat ik gisteren echt gigantisch moe was,en niet meer uit ben gewest.
Ze wil elke dag rijden en vindt de wei uit mesten en het tuig verzorgen maar onzin.

Ze is echt zo dwars ik heb echter zoiets nu ga weg en kom nooit meer terug want het paard lijd er ook onder hij is nu heel sloom geworden,en ik vindt het ook niet leuk dat ze zo opstandig tegen hem is.
En zeg ik er wat van dan krijg ik een grote bek.en ze eist steeds meer,vergoeding betaald ze niet.
Maar ik ben dat dwarse koppige gedoe echt beu,want als ze zonder cap rijdt en er gebeurd wat dan hebben we het gdaan.
En in de bak rijden vindt ze ook al niks,mevrouw wil een ding de weg op en ze wilt er ook geen ijzers onder doen op haar kosten.
Echt ik baal er van om naar stal te gaan kan er niet meer tegen,soms gaan ze ook tegen mijn paard te keer.
Sorry voor het lange verhaal moest er even uit.wie weet raad.alvast bedankt