Mijn vraag is eigenlijk simpel: welke shampoo is het meest geschikt voor zwarte paarden?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Suzanne F. schreef:Werkt inderdaad wel! Als je wat grover geschut wil, werkt dit ook: Henna Plus colour boost shampoo black. Is echt een kleurshampoo.
Eigenlijk voor mensen maar kan prima voor paarden.
Urielle schreef:Kleurt deze ook aftekeningen mee?
Neskolay schreef:Ik ga die van henna plus ook maar proberen om de bruine gloed wat van mn fries af te krijgen.
Hebben zondag fotoshoot, dus zou mooi zijn als de zwarte glans er nog net wat meer opkomt
Suzanne F. schreef:Urielle schreef:Kleurt deze ook aftekeningen mee?
Geen idee maar ik denk niet dat je er een bonte mee moet doen als je snapt wat ik bedoel.
Als je gewoon het lijf doet zullen de benen niet automatisch meegekleurd worden. Tenzij je misschien het witte been expliciet gaat insmeren maar dan nog zal het niet zwart worden. Het is geen verf. Wil je witte aftekeningen verven (wat trouwens verboden is) dan moet je zwarte haarverf pakken. Gewoon voor mensen. Ik doe het soms in de staart als die verkleurd is door de zon. Werkt super. Maar ik zou daar niet een heel lijf mee doen, is ook niet goed lijkt me.
Die Henna colour boost is een kleurshampoo. Net wat meer dan zwarte shampoo maar minder dan verf.