Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
love_Soraya schreef:ik heb zelf hele goede ervaringen met EFRATA ® Dode Zee gel..
is een verzorgende en verzachtende gel voor paarden die last hebben van eczeem of een schilferende, jeukende huid.
Deze gel geeft een goede doorbloeding, zodat het natuurlijke genezingsproces en de afschilfering van de huid gestimuleerd wordt.
Met name van staart- en maneneczeem zal uw paard verbazingwekkend snel herstellen.
Al binnen enkele dagen zal de jeuk verdwenen zijn, zodat de huid zich kan herstellen. 100% biologisch.
Samenstelling: Dode Zee zout, Cajaputi- , Rozemarijn- en Calendulaolie
DierenCo schreef:Ojee! Verschillende soorten stro? Ja hij staat wel op stro. Zou het schuren dan bij meerdere paarden op stal terug te vinden moeten zijn?
IndyPascalle schreef:DierenCo schreef:Ojee! Verschillende soorten stro? Ja hij staat wel op stro. Zou het schuren dan bij meerdere paarden op stal terug te vinden moeten zijn?
Het schijnt toch een soort allergie te zijn, dus als jou paard er toevallig gevoelig voor is, dan zal ie er op reageren, maar het hoeft dus niet dat de andere paarden er ook op reageren.
DierenCo schreef:Volgens deze theorie moet het schuren stoppen als ik 'm bijvoorbeeld op vlas zet. Klopt dat? Dan kan ik dat proberen.