Nu wilde ik eerst eens rondkijken wat zo'n beestje nu werkelijk kost aan voer, veearts, hoefsmid, tandarts, en verder. Inmiddels ben ik wat dat betreft denk ik aardig op de hoogte.
Wat is mijn bedoeling:
Iemand zoeken met paarden in omgeving Heusden/Oudheusden. Het mooist zou het zijn als diegene (een) paard(en) heeft en het diertje erbij zou kunnen staan.
Omdat het diertje zo jong is ben ik absoluut niet op zoek naar een (soort) pensionstal. Ik wil wel wat grondwerk met hem gaan doen, maar verder zou mijn bedoeling zijn hem lekker in een groepje of samen te laten staan om op- en uit te groeien.
Ik besef heel goed dat het moeilijk is een nieuw paard in te voegen in een bestaande kudde, en dat je niet zomaar 2 paarden bij elkaar kunt zetten. Misschien scheelt het wel dat het nog maar een jaarling is. Ook wil niet iedereen een trekpaard op zijn/haar land, daar heb ik alle begrip voor.
Dus: heb je een of meerdere paarden, en ruimte voor een paardje erbij, laat het me aub weten in dit topic of via PB. En mocht je iemand kennen die misschien ruimte heeft, zou je mij met hem/haar in contact kunnen brengen?
Ik weet niet of dit hier goed staat, maar omdat het paard nog niet gekocht is, ik wil eerst stalling regelen, heb ik dit bericht bewust niet op de BoktMarktgezet...