puisten

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

AliceCullen

puisten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-12 21:08

dit gaat niet over paardenmaar...
hoe kan je ervoor zorgen dat puisten niet komen of als ze er al zijn ervoor zorgen dat ze verdijnen?

alvast bedankt
xx AliceCullen

SaBiNa_S

Re: puisten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 21:09

Je hebt nu al 2 van dit soort rare topics en ze staan helemaal verkeerd....
en er is hier een centraal topic voor

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 21:10

Beste Alice,

Als je je eerst verdiept in hoe Bokt werkt, en dan pas een topic opent, scheelt dat een heel gedoe. Dit is nl. de 2e mensgerelateerde vraag die je hier stelt op 'verzorging, stalling en weide'; gaat dus normaal over paarden ;)

Je kan hier met je vraag terecht:
[MW] Mensenwelzijn

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 21:14

Ik heb hier ook last van en heb van alles maar dan ook van alles geprobeerd.

Ik slik overigens al de Pil tegen o.a. acne, dit helpt enorm. Daarbij ga ik ook wekelijks onder de zonnenbank en naast een bruin huidje, droogt dit mijn puistjes uit. Dus ook dat helpt bij mij. :)

Helaas door een erg stressvolle periode (school) zijn de puistjes weer terug. Ik ben van de week onder de zonnenbank geweest en de helft is al weggetrokken, helaas niet alles en mijn huid is nu een beetje een 'rommeltje'. Ik ga vrijdag naar de huisarts hiervoor.

Het beste is dus een afspraak maken bij de huisarts, en je probleem uitleggen. Zij kunnen je hier goed meehelpen en soms is het product ook nog eens vergoed. Dit adviseer ik je, anders ben je weer ellendelang potje zus en potje zo aan het uitproberen en vaak helpt dit niet.

Dus even een belletje naar je huisarts.

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 21:18

JoyCiej007 schreef:
Beste Alice,

Als je je eerst verdiept in hoe Bokt werkt, en dan pas een topic opent, scheelt dat een heel gedoe. Dit is nl. de 2e mensgerelateerde vraag die je hier stelt op 'verzorging, stalling en weide'; gaat dus normaal over paarden ;)

Je kan hier met je vraag terecht:
[MW] Mensenwelzijn

Goed advies, alleen kan TS daar nog niet posten met onvoldoende paardgerelateerde posts.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 21:38

Je topic hoort op Mensenwelzijn [MW] maar daar mag je pas na 25 zinvolle berichten posten, of je moet aangemeld zijn voor 1 september 2006. Vandaar dat ik je topic ga sluiten.

Meer over deze 25-posts regel kun je hier in de Help over lezen. Je moet je daarnaast nog even zelf aanmelden voor de Kudde. Dat kan via deze link.