Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Urielle schreef:OP wedstrijd kun je ook grasbanen treffen. Bij nat gras zou ik wel schroeven indraaien, maar als jouw paard gewoon stabiel loopt op gras lekker rijden en je niet te druk maken. Als hij nou zelf al kort en onzeker loopt dan weet je al dat je paard zich er niet goed bij voelt, maar zie ze op de wei maar eens rennen en stunten! Ze kunnen heel wat
aerdenhout1 schreef:Urielle schreef:OP wedstrijd kun je ook grasbanen treffen. Bij nat gras zou ik wel schroeven indraaien, maar als jouw paard gewoon stabiel loopt op gras lekker rijden en je niet te druk maken. Als hij nou zelf al kort en onzeker loopt dan weet je al dat je paard zich er niet goed bij voelt, maar zie ze op de wei maar eens rennen en stunten! Ze kunnen heel wat
![]()
![]()
SCHROEVEN?????Arm beest! Dan denk ik dat hij wel erg beroerd gaat lopen!
![]()
![]()
aerdenhout1 schreef:HIHI......andere regio denk ik? Ik heb nooit gehoord dat het schroeven werden genoemd en proppen zijn hier die dingen die je in de gaten doet om te zorgen dat er geen zand in komt zodat je de kalkoenen of stiften er weer mooi in kan draaien.
IK zag Urielle al met een boormachine staan n.l met mega grote schroeven!
Rhodos schreef:Ik rij ook wel in het land en mijn paard staat rondom op ijzers en ik draai geen proppen. Ik vond dat zelf soms wel een beetje spannend maar mijn instructrice doet niet anders. Van de week draaide mijn paard zich snel om en er gebeurde niets, dus dat gaf ook weer vertrouwen. Het kan dus echt.
aerdenhout1 schreef:HIHI......andere regio denk ik? Ik heb nooit gehoord dat het schroeven werden genoemd en proppen zijn hier die dingen die je in de gaten doet om te zorgen dat er geen zand in komt zodat je de kalkoenen of stiften er weer mooi in kan draaien.
IK zag Urielle al met een boormachine staan n.l met mega grote schroeven!