GZ; verzorgster 18+ voor mijn topper! (omg. Dordrecht)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

MelissaLOVES

GZ; verzorgster 18+ voor mijn topper! (omg. Dordrecht)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-12 13:09

Hooi bokker,
Ik ben opzoek naar een verzorger voor mijn topper. Het is een 6 jarige ruin van 1.86m groot. Hij kan dominant zijn maar is heel lief en een echte knuffel en een clown!
Wat ik zoek:
Ik zoek iemand boven de 18 jaar die beschikt over vervoer omdat de stal niet te bereiken is met het openbaar vervoer. Graag ook minimaal 10 jaar ervaring met paarden en met het rijden, dit omdat hij geen makkelijk paard is in omgang en onder het zadel. En je moet met respect en vooral consequent en met geduld met paarden om kunnen gaan!In de eerste instantie gaat het om het verzorgen, later zien we wel verder.
Ik zoek iemand voor de vrijdag en andere dagen in overleg.Hij staat bij de Biesbosch in Dordrecht op een pensionstal.
Het belangrijkste vind ik dat er een klik is van beide kanten.
Je moet wel in Dordrecht wonen.

Voor foto's kan je in mijn profiel kijken :)

Groetjes,Melissa en Diba

s6801881

Re: GZ; verzorgster 18+ voor mijn topper! (omg. Dordrecht)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 13:14

Dit hoort tegenwoordig op de boktmarkt onder het kopje verzorgers en brijrijders. Ik tem dus ;) In de tussentijd kan je natuurlijk de advertentie alvast overzetten, dat kunnen de modjes niet voor je doen.

MelissaLOVES

Re: GZ; verzorgster 18+ voor mijn topper! (omg. Dordrecht)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-12 13:15

Owhhh :$ dankjewel voor het melden!

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 14:49

Dit soort advertenties zijn niet toegestaan op het forum dus dit topic wordt gesloten.
Je kan een advertentie plaatsen op de [url=http://www.bokt.nl/markt/]BoktMarkt in de categorie Bijrijders/verzorgers