Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
OsteopaatJM schreef:Lastig om zomaar iets over te roepen, wil je wel graag helpen: is het mogelijk een foto te plaatsen? Zodat de lengte van je paard goed zichtbaar is (vorm van de buik)? Er zijn al veel goede dingen geroepen. Mijn vraag zou nog zijn: hoe is de mest? Bijzonderheden? Laat ze veel scheten (lucht in de buik)? Heeft ze last van dikke (achter)benen (vocht ophoping in de buik)???
XxLiEsJuHhxX schreef:ik heb wel een foto van afgelope zomerdaar zie je goed haar buik.. ook daar was ze ietsjes schraal in de flank maar dat kan je op de foto niet zien. de mest is wel goed soms iets dun ze heeft geen dikke achterbenen. vochtophopingen zijn ook niet te voelen..
Hebben jullie wat aan die foto van vorig jaar. ?
XxLiEsJuHhxX schreef:Drachtig denk ik niet..ik heb haar al 5,5jaar en voor zover ik weet nooit in aanraking gekomen met een hengst..
ik ben net terug van mijn voerwinkel (lang leve de belgiesche winkels..) en daar een emmertje zandweg gekocht achterop staat 100 gram voor 6 dagen dus dan is 6 dagen 1 kuur.? hoevaak zou ik zo'n kuurtje moeten geven dan.. ? en als het het zand is kan het zijn dat dat al langere tijd het probleem is..? want ze heeft 2 jaar terug 1 jaar op een zandpaddockje gestaan en ongeveer vanaf die tijd heeft ze die onderbuik.. ik dacht altijd dat het van het stro eten kwam maar heb haar anderhalve maand terug verhuisd en nu staat ze op zaagsel. ze heeft eerder ook een tijdje op zaagsel gestaan en toen was ze echt super mooi geworden kwa bouw vandaar dat ik altijd dacht dat het kwam van het stro. maar dat krijgt ze nu niet meer..
ook heb ik pulp gehaald. ben benieuwd hoe ze hierop reageerd..