Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DoxLover schreef:Ik heb gebelt vanmiddag komt vearts en gisteren heeft hij een ontwormings spuitje en een vitamine spuitje gehad .. Heeft niet geholpen
Als vanmiddag nog steetds helemaal mis is word hij misschien ingeslapen
Ragdollcat schreef:DoxLover schreef:Ik heb gebelt vanmiddag komt vearts en gisteren heeft hij een ontwormings spuitje en een vitamine spuitje gehad .. Heeft niet geholpen
Goedzo, er is dus al wat aan gedaan, nou nu is het afwachten he, meer kan je echt niet doen, misschien bij deze pony gaan zitten.
Ragdollcat schreef:DoxLover schreef:Ik heb gebelt vanmiddag komt vearts en gisteren heeft hij een ontwormings spuitje en een vitamine spuitje gehad .. Heeft niet geholpen
Goedzo, er is dus al wat aan gedaan, nou nu is het afwachten he, meer kan je echt niet doen, misschien bij deze pony gaan zitten.
Aukelizzy schreef:Als hij nog steeds op het weiland ligt kan er ook iets anders aan de hand zijn...Koliek of hoefbevangenheid bv. En wat vind jij dun? Kun je de ribben voelen of steken alle botten eruit? Soms vinden mensen paarden te dun maar valt dat erg mee. De meeste pony's zijn te dik. Als het diertje gaat liggen omdat hij hoefbevangen is maak je het met voeren nog veel erger. Is die andere shet wel goed op gewicht? Neem contact op met de eigenaar en laat die er een DA bij halen. Ga dit niet zelf "even" oplossen als het ernstig lijkt. Penny acties kunnen dit dier het leven kosten.... Je weet niet wat er precies aan de hand is.