Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Chaos schreef:Mijn paarden in staan overdag lekker op het land, er heerst er totale rust op stal en er word niet geveegd met paarden op stal (ja poetsplaatsen, kleine stukkies bij t stro), de stal is altijd goed geventileerd en ze krijgen voldoende ruwvoer. Alles krijgt tegelijk eten.
Maar ik ken maar weinig paarden die zo veel op stal staan.
midgie schreef:@ BaileyMix, nou ja twee x dan , kan niet vaak genoeg gelezen worden toch:-)
Vind nu in 2012 moeten de paarden eigenaren maar eens over dingen na gaan denken , dat ze een levend wezen bezitten en geen fiets die een week in de schuur kan blijven staan, zijn zelfs paarden die gewoon op stal staan en er hun hele leven niet uit komen, ga eens bij de zogenaamde paarden scholen kijken , is ook diep triest daar .
@ Annemiek89 Vin djij de tijd van mesetn buiten voldoiende dan??
Zijn er ook heel veel die het paard in een ander stal zetten of even vast op de poestplaats , heel treurig en triest allemaal toch.
Duhelo schreef:Daarnaast, de meeste op bokt zijn paardenLIEFHEBBERS en doen dit hun paard zowiezo al niet aan, waarom dan hier nog laten lezen? post dit eens op 2 de handssites,facebook,twitter ed
Chaos schreef:Mijn paarden in staan overdag lekker op het land, er heerst er totale rust op stal en er word niet geveegd met paarden op stal (ja poetsplaatsen, kleine stukkies bij t stro), de stal is altijd goed geventileerd en ze krijgen voldoende ruwvoer. Alles krijgt tegelijk eten.
Maar ik ken maar weinig paarden die zo veel op stal staan als paard uit de OP.
quartel schreef:en je gelooft ook echt dat het te veel posten van dit soort verhalen gaat helpen?????![]()
het is eerder storend dan bewustmakend
Duhelo schreef:Daarnaast, de meeste op bokt zijn paardenLIEFHEBBERS en doen dit hun paard zowiezo al niet aan, waarom dan hier nog laten lezen? post dit eens op 2 de handssites,facebook,twitter ed