Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Millanka schreef:Tja als het systeem er niet op gebouwd is kan dat gewoon niet. Ze doen het gok ik allemaal via computers en als dat er gewoon niet bij zit is er niks aan te doen, dan moeten er weer allemaal programmeurs komen.
Lynn_Nikita schreef:voor een E pony is ruim 10 kg ( 2 x per dag he!!!)voordroog ruim voldoende, de andere worden juist te dik als ze dit krijgen.
Deze foto is niet, 3 weken geleden was hij nog veel dunner. hij is dus al aan het bijkomen
Ik wilde desnoods alvast mijn nr en adres achterlaten, en iemand al langs laten komen om te kijken, daar heb ik geen problemen mee, maar ook dat ging niet.
Ik begriojop dat ze niet zomaar kunnen noteren dat niks aan de hand is, maar alvast een nr achter laten, of een afspraak maken dat iemand komt kijken ging ook niet
Lynn_Nikita schreef:1 van de paarden is dus wel erg mager en als ik op bokt lees hoeveel "valse meldingen" gedaan worden, wilde ik alvast mijn gegevens en de situatie kenbaar maken
dat als iemand belt, dat ze het kunnen uitleggen, ipv een heel onderzoek starten
Er mag nu nog iemand langskomen van 144, kunnen ze zien wat gevoerd wordt. Gaat me ook niet om dat er niemand mag komen, maar het hele onderzoek zou overbodig zijn, als ik nu al een melding kon maken en ze desnoods een afspraak maakten om even langs te komen
Polly schreef:ze komen eerst kijken hoor voor ze een 'onderzoek' starten.
Ik zou me er niet zo druk om maken als je zeker weet dat je goed bezig bent.
Duhelo schreef:Lynn_Nikita schreef:voor een E pony is ruim 10 kg ( 2 x per dag he!!!)voordroog ruim voldoende, de andere worden juist te dik als ze dit krijgen.
Deze foto is niet, 3 weken geleden was hij nog veel dunner. hij is dus al aan het bijkomen
Ik wilde desnoods alvast mijn nr en adres achterlaten, en iemand al langs laten komen om te kijken, daar heb ik geen problemen mee, maar ook dat ging niet.
Ik begriojop dat ze niet zomaar kunnen noteren dat niks aan de hand is, maar alvast een nr achter laten, of een afspraak maken dat iemand komt kijken ging ook niet
oh, dat maakt 20 kg voordroog, dat is iets anders
(ik had gelezen: 10 kg voordroog per dag, en 2 X per dag 1 kg seniorenmix, vandaar het misverstand)
dan zit je idd ruim voldoende kwa marge.