.Bedoeling is informatie in te winnen voor een goed rijzadeltje voor m'n 7-jarige dochtertje
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
)en het licht super op een shet met een schoft!! want een shet zonder schoft kan dit zadel niet op heb ik gemerkt
daarvoor heb ik als eerst een pannekoek gekocht ZAQT VREZELIjK!! en daarna een PINOCIO zadel ZAT OOK VREZELIJK!! heel hard allebij!! deze die ik nu heb je kan er super n blijven zitten het zit lekker zacht en kost niet duur
ik was voor het zadel met alles er op en en aan( geen shabrak!) 99 euro kwijt
www.zadelmarkt.nl dat is in urk
en voor een shet vind ik het super
oke als je echt een wedstrijd paard dan zou ik het neit kopen want het is geen a kwaliteit maar B. maar dat maakt niet uit vind ik het zit toch lekker
ook op de pony!! veel Suc6!!
. Blijkt dus niet een foute keuze te zijn, we go for it

(zadelmarkt heeft er wel eentje, maar of die goed zijn
)
.
.sonjabelgium schreef:M'n dochter heeft deze middag een thorohwood (of zoiets) geprobeert, vond het lekker zitten, maar die man van de winkel zei dat het niet op shetten past
![]()
De mensen met het wintec'je, het is dus niet die met het handvatje die jullie bedoelen?
) en de winter (=geen buik en veel schoft
) sonjabelgium schreef:M'n dochter heeft deze middag een thorohwood (of zoiets) geprobeert, vond het lekker zitten, maar die man van de winkel zei dat het niet op shetten past
![]()
( www.thorowgood.nl ) IK heb die wel eentje voor marko, en die zit ook echt super! Maar dat zal vast wel een andere zijn
.
) waar ze op gezeten heeft. Je had 'r moeten zien in die winkel. "OP NEER OP NEER OP NEER" zat ze daar luidop bezig en doend ...
. Lichtrijden op een zadeltje op de bok. Ze vroeg er nog een zweepje bij en toen begon ze "Quicky" aan te moedigen "allllllllléééééééééé ... DRRRRRRRRRRRRAfffffff "

sonjabelgium schreef:Het is net omdat ik het zadeltje op EEA overweeg te kopen dat ik even informatie vroeg. Bij deze gegeven. Blijkt dus niet een foute keuze te zijn, we go for it
![]()
Ow, die westernzadeltjes vind ik megagaaf, alleen zijn ze niet zo vlotjes te vinden(zadelmarkt heeft er wel eentje, maar of die goed zijn
)
) deze verkoopt hij nieuw voor 150 euro!!