Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dan weet je een beetje wat je kunt verwachten.
Daar staat een halfzusje van Escala en ik ne zo jaloers!!! Is goedkoop en mooi!!! Vraag maar aan Sanderijn, die staat daar nu weliswaar niet meer, maar heeft daar wel gestaan...ik geloof dat Carla per paard f100,- voor de stal betaalt en dan zelf de rest moet kopen...maar daar is ze ook niet veel voor kwijt...toch Sanderijn???

Buitenbak, weiland, boxen en bos...wat wil je nou nog meer...
Enne...ze hebben toch vast ook wel stromend water...ik ben evengoed hoor, wil faciliteiten voor mijnpaard, voor mezelf komt later wel.
Maar eh...nou ben ik ook wel heeeeeeel benieuwd naar jouw stal...en de faciliteiten.
Ik ben zelf trouwens helemaal geen binnenbakkenliefhebber...ben nog nooit gesmolten van een beetje regen dus ik vind een buitenbak prettiger, niet zo muf enzo...
En ik geloof dat Dhanna en Dom het wel helemaal prima vinden allemaal...en als Desiree ongeveer f500,- p/m wil besteden aan stallingskosten, tsja, dat zou daar wellicht wel lukken en ze zou er ook slecht staan toch...want op jouw stal ben je vast meer kwijt voor 2 paarden...of niet??? Maar jouw stal klinkt ook super, ben erg benieuwd!!!