Bokts mooie zadelkamers? zadelkasten?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jester_

Berichten: 12288
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Re: Bokts mooie zadelkamers? zadelkasten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 09:20

Hier blijft die als goed is staan, maar ik vind hem ook niet loodzwaar. Wij wilden hem met 2 personen zo op zijn plek

Eapy

Berichten: 1746
Geregistreerd: 22-05-13
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 16:15

PaysBas schreef:
@Eapy: Prima kasten van het pakhuis. Waarom heb je niet voor wieltjes gekozen er onder? Is mbt praktisch kunnen verplaatsen en mocht er water op de grond zijn dat het niet in t hout van jouw kast trekt.


Ik dacht eigenlijk dat de wieltjes er standaard onder zaten :P maar vond hem inderdaad prima te verplaatsen samen met mijn vriend. Is toch wel de bedoeling dat ie daar blijft staan :)

Leen

Berichten: 4887
Geregistreerd: 04-08-08
Woonplaats: Hasselt, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 16:26

Jester_ schreef:
Hier blijft die als goed is staan, maar ik vind hem ook niet loodzwaar. Wij wilden hem met 2 personen zo op zijn plek

Vol is hij wel te zwaar natuurlijk :+

Eapy

Berichten: 1746
Geregistreerd: 22-05-13
Woonplaats: Noord-Holland

Re: Bokts mooie zadelkamers? zadelkasten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 17:02

Slecht nieuws... ik was vandaag op stal bezig en had mijn reserve sleutel op het plankje laten liggen met de deur open. Binnen 5 minuten was de sleutel weg... en ik heb m zelf absoluut niet verplaatst. Heb dus nog wel de eerst sleutel maar de reserve is dus "weg".... morgen maar even langs de gamma voor een tweede (cijfer-)slot.

Colinda20

Berichten: 323
Geregistreerd: 21-08-09
Woonplaats: neede

Re: Bokts mooie zadelkamers? zadelkasten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 10:32

Met de vakantie in aantocht wordt het tijd voor een nieuwe zadelkast. Nu is mijn oude pax kleding kast uit het huis en gaat deze dienen als zadelkast met een smallr erbij. Nu ben ik heel benieuwd wie er nog meer een pax kast heeft en hoe deze is ingedeeld

overzee2

Berichten: 668
Geregistreerd: 13-04-09

Re: Bokts mooie zadelkamers? zadelkasten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 11:51

Hoi,

Colinda20 ik ga in het najaar in mijn nieuwe schuur ok een Pax gaderobekast als zadelvast gebruiken

Djeradalover

Berichten: 2879
Geregistreerd: 14-09-08

Re: Bokts mooie zadelkamers? zadelkasten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 12:29

Er was iemand met pax kasten in haar zadelkamer in dit topic, even het topic doorzoeken op pax/ikea.

Jadeleigh263
Berichten: 834
Geregistreerd: 30-08-13
Woonplaats: Bollenstreek

Re: Bokts mooie zadelkamers? zadelkasten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 13:27

Ik had een pax kast! Ik kwam ooit is met het idee om het te gaan inrichten met pax broekhangers voor de dekjes! Echt ideaal als je alles netjes georganiseerd wilt hebben hangen!

Colinda20

Berichten: 323
Geregistreerd: 21-08-09
Woonplaats: neede

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 13:53

Jadeleigh263 schreef:
Ik had een pax kast! Ik kwam ooit is met het idee om het te gaan inrichten met pax broekhangers voor de dekjes! Echt ideaal als je alles netjes georganiseerd wilt hebben hangen!


Heb je toevallig een foto hoe je het hebt ingedeeld?

Jadeleigh263
Berichten: 834
Geregistreerd: 30-08-13
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 16:15

Colinda20 schreef:
Jadeleigh263 schreef:
Ik had een pax kast! Ik kwam ooit is met het idee om het te gaan inrichten met pax broekhangers voor de dekjes! Echt ideaal als je alles netjes georganiseerd wilt hebben hangen!


Heb je toevallig een foto hoe je het hebt ingedeeld?


Helaas heb ik geen recente foto's met de broekhangers in de kast. Mijn kast is al een paar jaar weg doordat de vriend van mijn moeder ging verhuizen en de kast niet mee kon omdat de kast te groot was... De meeste paxbroekhangers had ik trouwens ook aan de muur gemonteerd!

Op pagina 98 in dit topic zijn de foto's te zien. Kan het helaas niet opnieuw uploaden via mijn telefoon :')

overzee2

Berichten: 668
Geregistreerd: 13-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 20:49

Colinda20 schreef:
Jadeleigh263 schreef:
Ik had een pax kast! Ik kwam ooit is met het idee om het te gaan inrichten met pax broekhangers voor de dekjes! Echt ideaal als je alles netjes georganiseerd wilt hebben hangen!


Heb je toevallig een foto hoe je het hebt ingedeeld?



Ik heb een foto van de "oude pas kast" . Deze kleur is er al een tijdje niet meer er is nu een andere "hout" kleur maar zo krijg je wel een idee. Hoop dat je er wat aan hebt.
Afbeelding

liesen

Berichten: 686
Geregistreerd: 28-03-09
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 22:35

overzee2 schreef:
Ik heb een foto van de "oude pas kast" . Deze kleur is er al een tijdje niet meer er is nu een andere "hout" kleur maar zo krijg je wel een idee. Hoop dat je er wat aan hebt.
[ [url=m/qgiQKT.jpg]Afbeelding[/url] ]


Waauuw wat een droom <3 super mooi!

overzee2

Berichten: 668
Geregistreerd: 13-04-09

Re: Bokts mooie zadelkamers? zadelkasten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 22:46

Hij is niet van mij hoor Liesen, heb het plaatje van internet. Wil wel zo'n zelfde en heb veel aan dit voorbeeld gehad

Jadeleigh263
Berichten: 834
Geregistreerd: 30-08-13
Woonplaats: Bollenstreek

Re: Bokts mooie zadelkamers? zadelkasten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 23:16

Het liefst zou ik ook zoiets weer willen hebben alleen hebben wij er op dit moment geen ruimte voor. Het enige nadeel vind ik, is dat de pax kasten redelijk prijzig kunnen zijn, zeker met alle opties en met die grootte :j

Froukje
Forever young

Berichten: 10853
Geregistreerd: 09-02-08
Woonplaats: Uithuizermeeden

Re: Bokts mooie zadelkamers? zadelkasten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 23:22

Wauw, dat is echt de ultieme de droom!

Gelijk die kasten even opgezocht bij de Ikea O:) Maar man, die dingen zijn nog duur nieuw!

Jadeleigh263
Berichten: 834
Geregistreerd: 30-08-13
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 23:36

Froukje schreef:
Wauw, dat is echt de ultieme de droom!

Gelijk die kasten even opgezocht bij de Ikea O:) Maar man, die dingen zijn nog duur nieuw!


Zelfs tweedehands gaan ze meestal nog weg voor een hoge prijs. Zijn erg gewild, maar ideaal voor zowel je eigen kleding, als je paarden spullen :')

haffiefreak

Berichten: 1694
Geregistreerd: 02-05-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 12:19

Vraagje voor mensen die de ikea broekhangers (die van 58cm) gebruiken, hoever steken hier de dekjes nog buiten?
Ik wil binnen kort een kast ontwerpen, van zeker 60cm diep. Is dit diep genoeg voor een veelzijdigheidszadel?
En welke hout kan ik het beste gebruiken. Hij komt in een schuur te staan.

NinaCharlie

Berichten: 3182
Geregistreerd: 15-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 16:44

haffiefreak schreef:
Vraagje voor mensen die de ikea broekhangers (die van 58cm) gebruiken, hoever steken hier de dekjes nog buiten?
Ik wil binnen kort een kast ontwerpen, van zeker 60cm diep. Is dit diep genoeg voor een veelzijdigheidszadel?
En welke hout kan ik het beste gebruiken. Hij komt in een schuur te staan.


Ik zou zeggen meet je dekjes op, ene dekje is de andere niet

Eline_S_S

Berichten: 3540
Geregistreerd: 13-12-11
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 17:11


Heel erg handig om dekjes op te hangen!

Annenas

Berichten: 2598
Geregistreerd: 02-07-12
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 17:43

Mijn zadelkamer is zo goed als af :D
Heb ook een rekje voor mn dekjes gemaakt en een kapstokje van de action voor halsters enz, met daarboven een balkonplantenbak voor vliegenspray enz in te gooien
Afbeelding

Tuinkussenkist voor mn dekens veilig op te bergen voor de honden en brokkenton verdekt opgesteld omdat paard anders gek wordt als ie in t zicht staat :Y)
Afbeelding

En ik had een lijntje gespannen om dekens over uit te hangen als ze net gedragen zijn maar de draken kunnen erbij dus mn nieuwe fleecedeken is al kapot ;( ga nu een lijntje spannen in een andere stal met een hoger dak voor mn dekens maar is niet echt ideaal..
Afbeelding

overzee2

Berichten: 668
Geregistreerd: 13-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 17:53

Froukje schreef:
Wauw, dat is echt de ultieme de droom!

Gelijk die kasten even opgezocht bij de Ikea O:) Maar man, die dingen zijn nog duur nieuw!




Ik koop elke keer bij Ikea wat qua inrichting. Dus ik heb inmiddels de broekhangers en de draadmanden al. Volgende week haal ik de lades en de maand erop de planken. De maand daarna de kasten. Zo blijft het duur maar "te overzien". Ik heb al een kast maar in mijn nieuwe stal wil ik graag een andere vandaar.

Zo heb ik ook al 2 dekenrekken maar dus nog geen nieuwe stal om ze op te hangen _/-\o_

Leuk annenas.
Dat dekenrek van Jill ga ik ff onthouden voor naast mijn poetsplaats

Zon101

Berichten: 62
Geregistreerd: 11-07-17

Re: Bokts mooie zadelkamers? zadelkasten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 20:18

Leuk topic, ik doe alvast inspiratie op.

Inge_Zorro

Berichten: 338
Geregistreerd: 10-08-11
Woonplaats: Epse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 16:10

Wauw. Dit topic is precies wat ik nodig heb *\o/*
Probeer al eeuwen orde in mijn kast te brengen maar het lukt telkens maar niet.
Hier zitten écht hele goede ideeen tussen! Meteen maar even langs de action :o

PaysBas

Berichten: 4997
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Somewhere

Re: Bokts mooie zadelkamers? zadelkasten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 20:06

@Annenas: Hoe voorkom je dan muizen etc bij jouw zadels?

Froukje
Forever young

Berichten: 10853
Geregistreerd: 09-02-08
Woonplaats: Uithuizermeeden

Re: Bokts mooie zadelkamers? zadelkasten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 20:20

Beetje muizengif doet wonderen :Y)