Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sodeletuut schreef:Wat je vertelt over dat je paard van 5 weken naar een stuk land mag, 24/7 buiten, dat kán ook gewoon altijd.
_Sim_ schreef:Sodeletuut schreef:Wat je vertelt over dat je paard van 5 weken naar een stuk land mag, 24/7 buiten, dat kán ook gewoon altijd.
Helaas is dat niet overal in Nederland het geval hoor. Zeker niet in de randstad bijvoorbeeld. Daar in de omgeving is gewoon te weinig mogelijkheid om je paard veel buiten te hebben.
Sodeletuut schreef:_Sim_ schreef:Helaas is dat niet overal in Nederland het geval hoor. Zeker niet in de randstad bijvoorbeeld. Daar in de omgeving is gewoon te weinig mogelijkheid om je paard veel buiten te hebben.
Nou je maakt mij niet wijs dat er in de buurt van randstad geen enkele mogelijkheid is om je paard buiten te hebben.. Dat is ook oogkleppen voor hebben hoor, een eigenaar kan ook ietsje verder rijden voor een paard... Er zijn zat bokkers die het tegendeel bewijzen en laten zien dat er wel plek is in die omgeving..
Sodeletuut schreef:_Sim_ schreef:Ik zeg niet dat er geen enkele mogelijkheid is, ik zei dat er weinig mogelijkheid is.
Maar met goed je best doen, moet er toch wel wat te vinden zijn? Ik vind het gewoon geen excuus om een paard 90% van de tijd op te hokken..
_Sim_ schreef:Ben ik met je eens, maar je moet daarbij wel met 2 factoren rekening houden. Als de perfecte stal 25 km verderop ligt en eigenaar heeft alleen een fiets dan is het icm school en huiswerk toch lastig om dagelijks naar je paard te gaan. Ouders zullen ze ook niet altijd willen brengen.
Daarnaast is er niet veel mogelijkheid en de mogelijkheid die er is zal ws ten volle benut worden. Denk dat de vraag naar dat soort stallen in bv de randstad heel groot is en dat het aanbod klein is; er moet dus maar net plek zijn.