Om een schimmel op de manege weer wit te krijgen, ben ik opzoek naar cowboy magic Yellow out shampoo ? Alleen ik vind het behoorlijk duur spul, Weet iemand waar ik het goedkoop kan kopen?
Alvast bedankt!
Laatst bijgewerkt door eliseeejj op 25-02-12 21:11, in het totaal 2 keer bewerkt
Ik gebruik ook zilvershampoo van de kruitvat, werkt prima!! Wel goed laten schuimen!!
jwbos
Geplaatst: 27-02-12 11:17
Inderdaad Cowboy Magic Shine-In Yellow-Out. Je moet wel warm water gebruiken voor het beste resultaat met koud water werkt het helaas wat minder. Voor de hardnekkige plekken heb je ook shampoo's van andere merken maar dan worden ze wel wat duurder. http://www.uhg-shop.nl/?Lng=nl&Section= ... ubCatID=39
Op webstrijden wordt ook wel eens gesmokkeld, als je nog ergens een klein plekje hebt, dan wordt deze gewoon even bij gewerkt met een krijtje of speciale kleurspray voor paarden
helaas krijg ik mijn paard niet wit met yellow-out, de vlekken worden wel lichter. Misschien komt het doordat ik koud water gebruik, maar staat niet op de fles dat het met warm water moet...
Peerke_
Geplaatst: 05-03-12 20:07
sillysoul schreef:
helaas krijg ik mijn paard niet wit met yellow-out, de vlekken worden wel lichter. Misschien komt het doordat ik koud water gebruik, maar staat niet op de fles dat het met warm water moet...
Het staat inderdaad niet op de fles, Maar met warm water werkt het wel veel beter