Reuze interessant onderzoek!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

MACMOON

Reuze interessant onderzoek!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-12 20:19

Hallo bokkers,

Ik heb een hele goede paardrijvriendin, zij zit in 6VWO. Zij heeft een profielwerkstuk moeten maken en heeft samen met een vriendin het onderwerp huisvesting en gedrag gekozen. Vol enthousiasme zijn ze aan het werk gegaan en zo hebben ze ook een dikke 9 voor het onderzoek gekregen! Super knap gedaan! *\o/*

Ik heb gisteren het onderzoek van haar gekregen en heb het ongeveer doorgelezen. Wauw wat ziet dat er goed uit, viel van verbazing bijna van men stoel. En wat is het interessant! Daarom kwam ik op het idee om het met alle bokkers te delen. Het is natuurlijk helemaal super dat ze een 9 heeft, maar nog veel leuker als andere paardenliefhebbers er ook wat aan hebben! :j

In het onderzoek word de volgende probleemstelling onderzocht: “Hoe verandert het paardengedrag in verschillende huisvestingen (stand, box,
groepshuisvesting, HIT-actief en weiland) in vergelijking met het gedrag in de vrije natuur?“
Om deze vraag te kunnen beantwoorden hebben ze bijvoorbeeld het aantal stappen geteld wat een paard maakt, een Human Approach Test gedaan en de hartslag gemeten.

Ik zou het onderzoek graag willen downloaden op een site en de link in dit topic willen zetten. Heeft iemand tips hoe ik dat kan doen? Zodra ik weet hoe dat moet plaats ik een update met de link.
Ik heb toestemming van mijn vriendin en haar medewerkgenoot om het te mogen plaatsen.

Alvast veel leesplezier allemaal!

Julia

tamary

Re: Reuze interessant onderzoek!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 20:25

Kijken naar een fileshare dienst of plek waar je gratis websites kan maken. Hoe groot is het file trouwens en welk format?

MACMOON

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-12 20:32

tamary schreef:
Kijken naar een fileshare dienst of plek waar je gratis websites kan maken. Hoe groot is het file trouwens en welk format?

het PDF'je is 2,91 MB
wat bedoel je precies met format?
ben niet zo technisch

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 20:46

format is in dit geval dus pdf.

Klimop

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 21:33

Ik heb er zelf (nog) geen ervaring mee maar als je even zoekt op 'pdf bestand uploaden' kom ik al bijvoorbeeld deze website tegen http://pdfcast.org/
Google is your best friend ;)

Krips

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 21:35

MACMOON

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-12 21:59

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 22:20

Link werkt

MACMOON

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-12 22:22

tamary schreef:
Link werkt

toppie!! weer wat geleerd :')

sakvis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-12 21:19

Goh... dan kom je ineens je onderzoek op internet tegen! Die had ik niet zien aankomen... maar vooruit we zijn er hartstikke trots op; we hebben er kei en kei hard voor gewerkt, en er een hoop uur in zitten.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden; school an sich is erg onder de indruk en laat het niet alleen bij dit cijfer zitten.

Dit is trouwens de originele link om ons onderzoeksverslag te bekijken:
https://skydrive.live.com/?cid=092eecbd7fd29cc4#cid=092EECBD7FD29CC4&id=92EECBD7FD29CC4!166

(voor wie het nog niet duidelijk is; ik heb samen met de vriendin van TS dit onderzoek uitgevoerd)

MACMOON

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-12 21:53

sakvis schreef:
Goh... dan kom je ineens je onderzoek op internet tegen! Die had ik niet zien aankomen... maar vooruit we zijn er hartstikke trots op; we hebben er kei en kei hard voor gewerkt, en er een hoop uur in zitten.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden; school an sich is erg onder de indruk en laat het niet alleen bij dit cijfer zitten.

https://skydrive.live.com/?cid=092eecbd7fd29cc4#cid=092EECBD7FD29CC4&id=92EECBD7FD29CC4!166

(voor wie het nog niet duidelijk is; ik heb samen met de vriendin van TS dit onderzoek uitgevoerd)

Had van M. begrepen dat ze het aan je had gevraagd en dat het ook van jou mocht! Mijn complimenten!

MACMOON

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-12 21:54

MACMOON schreef:
sakvis schreef:

jou link doet het trouwens niet bij mij

sakvis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-12 21:56

Ja, hoor dat vinden we allebei geen probleem... maar ik had er verder niet veel achter gezocht. Dus na een avondje 'bokken' kwam ik het ineens tegen. Vond het een leuke verrassing. Dank je voor je compliment!
Apart dat de link het niet doet; maar jouw linkje deed het wel, dus dan is het prima!

MACMOON

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-12 22:04

sakvis schreef:
Ja, hoor dat vinden we allebei geen probleem... maar ik had er verder niet veel achter gezocht. Dus na een avondje 'bokken' kwam ik het ineens tegen. Vond het een leuke verrassing. Dank je voor je compliment!
Apart dat de link het niet doet; maar jouw linkje deed het wel, dus dan is het prima!

oooh oke mooi het kwam een beetje negatief over maar merk nu dat het positief is hoor haha *D dat de link het niet kan doen kan ook aan mijn laptop liggen, xx

dookia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-12 22:07

Heel interessant thx