Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SSDesign schreef:Lijkt me wat weinig als je verder niet bijvoert, maar met bijvoeren moet het te doen zijn lijkt me?
Tigra_ schreef:Ik zou persoonlijk zo'n klein stukje niet gaan opdelen. Dan wordt het overige deel waarschijnlijk nog meer kapot gelopen. Verder lijkt het me ook niet de moeite om een stuk af te zetten als je het dan in de zomer bij geeft is het 2 dagen en dan is het op.
just_kiki schreef:ik zou niet verwachten dat hier nog gras op blijft staan, dit word gewoon uiteindelijk een paddock aangezien dit nét iets groter is als een 20*40 bak.
Dus zeker blijven hooi voeren en dergelijk
xxMaxx schreef:just_kiki schreef:ik zou niet verwachten dat hier nog gras op blijft staan, dit word gewoon uiteindelijk een paddock aangezien dit nét iets groter is als een 20*40 bak.
Dus zeker blijven hooi voeren en dergelijk
Ja met extreem veel regen gaan ze er niet op, omdat het dan snel helemaal wordt omgewoeld.
xxMaxx schreef:Ja, maar het gaat erom dan ze dan heel het weiland kapot trappen, en als de grond droog is gebeurt dat een stuk minder
Edit: met droog bedoel ik, niet regennat
hotchocolat schreef:Ik heb nu alles bij elkaar ongeveer 6000m2voor 2 haffen en de shet. Dit is al krap. Ik heb ze er dan ook niet 24/7 oplopen. Ik voer ook het hele jaar hooi bij.