ik heb mijn paarden bij een boer staan. en staan van het zomer de hele dag in de wei en krijgen dan ook verder wel genoeg hooi. maar nu het s'nachts kouder wordt staan ze we binnen snachts. maar overdag gewoon buiten. maar nu had ik laats met mijn vader een beetje hooi in de wei gedaan omdat het gras er niet uit zag
. en toen kwamen wij er s'avonds weer werd de boer toch even kwaad op mijn vader omdat wij dat hooi er neer hadden gelegd. ik dacht echt zo van doe ff normaal maar jah hij is daar heel zuinig op. hij zei tegen mijn vader ze hoefen overdag geen hooi te hebben want ze eten s'nacht genoeg. ik vind dat een paard gewoon de hele dag moet kunnen eten. wat vinden jullie daar nou van. maar jah wij denken er toch over om onze paarden er weg te halen. omdat wij onze trailer er ook al weg moeten halen omdat hij dat geen ruimte genoeg is maar wij hebben een vele grooterde trailer dan wat hij heeft. maar ik vind dat ie verder niet in de weg staat. maar jah. ik wou ff weten wat jullie dan doen met zo'n situatie. alvast bedankt gr angela