Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mist schreef:Hai,
Ik denk dat de camera's bekijken via internet best wel mogelijk is hoor ! Ik heb hier ook een systeem (aan huis) met 6 camera's en ik heb net even gekeken hoeveel het geheugengebruik is, heb er momenteel 1 op staan en dat was 360MB met alle 6 kwam het op bijna 500MB. Maar dit is niet alleen de camera's natuurlijk.
Om te kijken of het lukt is het ws makkelijker (qua installatie) om dit eerst op je mobiele uit te proberen. Je hebt hier handige apps voor afhankelijk wat voor mobiel je hebt, enige wat je moet weten is het poortnr van de router en het ip adres. Via deze link kun je de apps downloaden en achter het ip adres komen http://www.camerabeveiliging-bewaking.nl/downloads
Nog misschien een tip, mocht je dus genoeg spanning hebben bij de weide want volgens mij had jouw camera geen nachtzicht he ? dan zou je een IR beamer erbij kunnen plaatsen met bv een tijdschakelaar zodat hij sávonds om 7uur aan gaat en smorgens om 8uur weer uit.
Oh..en nog een tip aangezien je in BE woont (ik werk in BE dus heb ook een BE gsm) mobile vikings !!!voor 12 euro heb je x beltegoed en/of x smsjes MAAR 2 GIG internettegoed
Pentax schreef:Wat kun je precies zien met 20 beelden? Een inbreker kun je gemakkelijk missen zo. Betaal je ook per maand voor de 3g?