Met spuit bussen voor in je haar, die je bij carnaval ook wel eens gebruikt.
Shaggy09
Geplaatst: 05-02-12 18:01
Ik zou ivm je hem wilt versieren voor een verkleedswedstrijd spuitbussen van carnavalswinkel kopen die je eruit kunt halen , stoepkrijt lijkt mij niet lang te blijven zitten
Ik kan je foto niet zien. Maar ik heb een foto in mijn profiel staan dating mijn pony als zebra heb gespoten
YvonneV
Geplaatst: 05-02-12 21:16
nicky_rilana schreef:
Met spuit bussen voor in je haar, die je bij carnaval ook wel eens gebruikt.
ergens op bokt staat een topic van iemand die zijn paard met een oranje spuitbus had gedaan en dit er met geen mogelijkheid meer uit kreeg, dus dat zou ik maar niet doen, stoepkrijt is dan toch een stuk veiliger.
nicky_rilana
Woonplaats: eerst werden we gebombardeerd en nu gaan we die mensen helpen, raar dorp woon ik
een vriending van mij heeft haar paard ook ooit oranje gespoten maar dat kreeg ze er wel gewoon af. ik kan de foto's niet zien dus weet niet hoe het er uit ziet, maar misschien heeft ze het er heel dik op gespoten?
Shenavallie
Geplaatst: 05-02-12 21:48
Er zijn ook van die vloeibare krijtbusjes, die ze ook gebruiken bij hamburgerborden. In het flesje/busje is het vloeibaar en zodra je ermee schrijft, dan droogt het spul op als krijt. Misschien heb je daar wat aan? Volgens mij heeft Action ze ook eens in het assortiment gehad (of nog steeds????).
Mijn paarden worden ook weleens betekend met stoepkrijt voor een cursus. Ik heb een palomino waar ze de laatste keer roze krijt voor gebruikt hadden. Viel dus lekker op en het heeft twee dagen poetsen gekost om het eraf te krijgen. Maar tis verder niet schadelijk ofzo dus geen probleem. En heb geen weken met een roze paard gelopen.