[ENQ]Afstudeeronderzoek NL paardenhouders en grasland

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

pvdb23

[ENQ]Afstudeeronderzoek NL paardenhouders en grasland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-12 11:32

Hallo allemaal!

Mijn naam is Pascale van den Berg en ik ben een student aan de Hogeschool Van Hall-Larenstein in Wageningen. Voor mijn afstudeeronderzoek ben ik op zoek naar paardeneigenaren ouder dan 18 jaar die grasland voor hun paarden bezitten. Dit mag in eigendom zijn of gehuurd. Het onderzoek moet een beeld van de hippische sector geven. Het gaat hier dan over de dagelijkse bezigheden, de zoektocht naar informatie en het verzorgen van grasland.

De vragenlijst bestaat uit ongeveer 40 vragen en ik zou het op prijs stellen als ik een kleine 15 minuten van jullie tijd in beslag zou mogen nemen. Alle bijdragen van kennis en informatie worden zeer gewaardeerd! Deze vragenlijst is geheel anoniem en kan via onderstaande link kan de enquête ingevuld worden.

http://www.studentenenquete.nl/vragen/index.php?sid=14198&lang=nl

Alvast hartelijk dank voor jullie medewerking!

Groetjes, Pascale

Caira

Re: Afstudeeronderzoek Nederlandse paardenhouders en grasland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 11:53

Ik ben na 30 vragen gestopt, het zijn irrelevante vage vragen en ik vraag mij af of dit geen verkapte advertentievorm is ofzo. Wat heeft graslandbeheer te maken met of ik aan social media doe?

pvdb23

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-12 12:04

Hi Caira,