Wellicht hebben sommige van jullie een tijd terug wel mee gekregen dat ik opzoek was naar een nieuwe stalling, i.v.m misschien verhuizen en het terug krijgen van mijn oude pony , en al in bezit van 1 paard. Ik wilde voor de pony niet de volle mep betalen aangezien ze met pensioen gaat.
Nou de verhuizing is defenitief doorgegaan , en ik kwam wel eens langs een stal gereden die ik ook eens op marktplaats had zien staan, de gehele accomodatie was te huur, het ging om dacht ik 4 tot 6 stallen, wei, buitenbak en er staat nog iets van een stapmolen..
Geheel afgezet en beveiligd.
Aangezien ik er altijd maar 1 paardje zie lopen dacht ik ik hang er een briefje op want ik vindt het en een fijne plek, vlak ook bij het bos, en dan heb ik ze echt superdicht bij huis staan, nu rij ik door de verhuizing bijna 30 km enkele reis, heb dan wel een grote accomodatie maar die kan ik ook wel missen, heb het altijd met minder gedaan.
Nou helemaal super belde die mensen dus voor een afspraak en ga ik er morgenvroeg naartoe.
Het is wel zelfzorg, er is niemand die de paarden verzorgd behalve zij en ik dan.
Maar wat zouden jullie daar ongeveer voor betalen, het gaat dan om een koudbloed ruin en een d pony.
nog even kort op een rijtje:
- elk paard heeft zijn eigen stal
- buitenrijbak.
- stapmolen (waar ik eigenlijk geen gebruik van maak)
- er is goede verlichting aanwezig
- zoals ik kan zien kun je zo het bos in rijden
- ligt wel naast de snelweg maar is goed beveiligd.
- zelfzorg ( ook zelf hooi/ stro kopen)
Locatie ligt in limburg, is misschien ook wel handig om te weten

nou ben benieuwd