Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
bella1wjnmk schreef:ik heb nog nooit wormen gevonden, ze is ook altijd optijd ontwormt en alles, dus neem aan dat ze geen wormen heeft, ik geef haar pasta die tegen veel voorkomende wormen helpenen normaal is heb je bij de dierenarts een algemene ontwormingspasta.
maar het doel van dit topic is gewoon eigenlijk hoeveel jullie er bij de dierenarts voor betalen
Dakotah schreef:Voor zover ik begrepen heb kun je een recept aanvragen bij de dierenarts (dus alleen het papiertje) en dat opsturen naar agradi, en kun je daarmee dan wormspuiten bestellen.
Weet het niet 100 % zeker, maar zoiets las ik op de site van agradi.
Kiichi schreef:Haalde laatst de Equest Pramox bij de apotheek (in België) moest ik toch 33 euro betalen !! Ga ik dus nooit meer daar halenHier iemand een totaalpakket van 4 spuiten incl 1 pramox voor 36 euro
Lekker dan..
bella1wjnmk schreef:focussed, voor mij wat te duur
aangezien je ze neit meer mag kopen zonder recept heb ik bij agradi ontworming in de vorm van brokjes besteld, je meot ze 5 dagen lang geven, lijk me een erg fijne oplossing, aangezien mijn paard ontwormingspasta's verafschuwden je hebt er geen recept voor nodig, en was ook nog goedkoop