Amalarab schreef:hee bedankt Mist, best wel een bedrag voor iets dat weer weg rot uiteindelijk, maar wel mooi is!
Heras heeft natuurlijk ook dat metalen spul wat voor altijd staat. (maar minder mooi is)
Brainless, heb de gemeente er wel eens over gebeld maar degene die ik aan de lijn had was niet bepaald toeschietelijk, kwam er met haar niet uit hoe hoog het hek nou mocht zijn. Hebben uiteindelijk palen van ong 1,5m staan.
Het zou 10 jaar mee moeten gaan
Ik heb overigens geen vergunning aan (moeten) vragen. Enne, het hek zelf kwam niet van Heras, maar een kerel die bij Heras werkt heeft meegeholpen.
Is eigenlijk nooit bij me opgekomen om hiervoor een vergunning aan te vragen. Ik heb zeer goed contact met de gemeente (hebben me vreselijk goed bijgestaan toen hier een paar rotterdammers bezwaar maakten tegen mijn nieuw te bouwen stallen)
Ik ging er naartoe om de bak te "legaliseren" was niet nodig voor hen. Ik vroeg of ik licht mocht aanbrengen en hoe hoog dit mocht zijn. 2m is sowieso vergunningsvrij, maar ik mocht zetten wat ik wilde, zolang er niemand last van had (Rotterdammers houden zich inmiddels koest omdat de buurt hier bij hen aan de deur is geweest
dat dit niet de manier is om met je buren om te gaan- zeker als je de stallen niet eens kan zien vanuit je huis of tuin)
Ik wilde een officiele mestplaat maken...was ook niet nodig volgens hen, ik mag de mest overal "storten" op mijn land zolang ik 7 m van de sloot afblijf.
Ik weet dat ik geluk heb gehad waarschijnlijk, maar het zijn geen boemannen, stap er gewoon eens binnen en stel je vragen