Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
welshfan97 schreef:wij hebben thuis altijd de goedkoopste 2 in 1 shampoo (dus met conditioner) en dat werkt heel goed. ook hebben we zo'n spray, glans en antiklit volgens mij iets van effox ofzo, maar die kost 13,- euro. we hebben ook nog een glas en antiklit gel, die werkt echt super en ik doe die maar 1 keer per week een klein beetje van in de staart en dan werkt dat de hele week goed, is wel ook duur 15,00 euro voor 1 flesje (ze zijn best klein). ik heb ook een spray van de hema voor mijzelf gekregen maar vond hem stinken dus is hij naar de paarden gegaan en het werkte ook goed! is niet duur, dus denkt dat zoiets een goede oplossing is, dus gewoon zo'n spray voor mensen.
en zoals CRos95 al zegt zijn sommige spray zo glad dat de hele week je paard glad is. is echt een ramp met een zadel dan.
CRos95 schreef:welshfan97 schreef:wij hebben thuis altijd de goedkoopste 2 in 1 shampoo (dus met conditioner) en dat werkt heel goed. ook hebben we zo'n spray, glans en antiklit volgens mij iets van effox ofzo, maar die kost 13,- euro. we hebben ook nog een glas en antiklit gel, die werkt echt super en ik doe die maar 1 keer per week een klein beetje van in de staart en dan werkt dat de hele week goed, is wel ook duur 15,00 euro voor 1 flesje (ze zijn best klein). ik heb ook een spray van de hema voor mijzelf gekregen maar vond hem stinken dus is hij naar de paarden gegaan en het werkte ook goed! is niet duur, dus denkt dat zoiets een goede oplossing is, dus gewoon zo'n spray voor mensen.
en zoals CRos95 al zegt zijn sommige spray zo glad dat de hele week je paard glad is. is echt een ramp met een zadel dan.
je moet het ook niet op je zadelplek sprayen
ik gebruik het alleen voor manen + staart en als ik wedstrijd heb, spuit ik het van 1,5m afstand op als ik al opgezadelt heb