Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
it_is_me schreef:Het is maar net welke afspraken er verder zijn gemaakt en welke voorzieningen er aanwezig zijn.
Staat het paard 24/7 op het land?
Heb je ook een stal/bak tot je beschikking?
Indien ook een stal wordt je paard dan binnen en buiten gezet?
Laten jullie de mest op het land liggen of halen jullie dat beiden eruit?
Wie regelt het voer en voert?
Mocht het zo zijn dat je zelf alles doet behalve het voer en hooi regelen zoals in je eerste berichtje hebt laten weten, dan zou een euro of 50 redelijk zijn, denk ik.
Elan_GV schreef:Als je ook op je paard wil gaan rijden zou ik trouwens wel even zeker willen weten of ik die ene rijbak in de buurt kon gebruiken, maar dat terzijde.
Ik vind 50 euro ook een heel mooi bedrag, mede omdat jij ook zorg uit haar handen neemt.
Maar ze heeft 2 boxen en een stukje weiland? Word dat niet heel drekkerig??
friesiszwart schreef:ik denk dat een bedrag van 75,00 euro een goed bedrag kan zijn.
pmarena schreef:Ze vraagt er niks voor , dan zou ik zelf aanbieden om haar maandelijks toch 50 euro te geven.
Dat kan ze dan in een envelopje doen en gebruiken voor onderhoud van het land of de stal
Wie weet moet er een keer een stukje afrastering vervangen worden , gras gezaaid worden , kalk gestrooid , mest afgevoerd , een dakplaat vervangen in de stal....
En wanneer dit alles niet het geval is kan ze het geld wellicht gebruiken om een zandpaddockje voor de paarden aan te leggen
Wij hebben hier ook zand laten komen , voor 200 euro komen ze 10 kuub kiepen....met 2 van die vrachten zand op je land heb je al een fijn plekje zand waar ze lekker droog kunnen staan en rollen met deze nattigheid waarbij de wei maar een modderpoel wordt