dunne manen ?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

xSUPERMATiC

dunne manen ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-12 12:19

Mijn lease draver heeft hele dunne manen ?
Wat kan ik er aan doen ?
Is er niet iets dat het dikker lijkt ofso ,
Hij heeft ook een hele dunne voorpluk.

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 12:23

Extensions? :')

Nee, daar kun je vrij weinig aan doen. Zo min mogenlijk met een fijne kam kammen iig. Alleen met een harde borstel 1 a 2 x per week zodat ze geen dreadlocks krijgt, en verder gewoon net model knippen. (Met toestemming van de eigenaar uiteraard!) Een sport model staat meestal wat frisser als een langer model.

Avalon_

Re: dunne manen ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 13:48

Er niet teveel aankomen en er niet teveel glanssprays en dergelijk in spuiten. (Voor zover je dat doet natuurlijk!)
Staart en manen dunnen enorm uit door overmatig kammen en dingen die erin worden gesmeerd.

Sommige paarden zijn nou eenmaal niet gezegend met een volle pak manen, soms kun je er ook vrij weinig aan doen!

x_Heidi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 13:54

Mouse :')

Nee, volgensmij is het ook goed om ze een bij te knippen, ooit tegen mij verteld dat ze dan mooier voller aangroeien, want wij hebben ook dode punten..

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 22:00

De dikte en lengte van staart, manen en voorpluk is genetisch bepaald. Dunne manen worden nooit zomaar veel dikker. Je kunt er alleen voor zorgen dat de haren die aangroeien zo lang mogelijk blijven zitten :D . Dus niet te veel vlechten, kammen enz.