Eco-bodem, wie ook problemen?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Mastrootje

Eco-bodem, wie ook problemen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-12 14:59

Wie heeft er ook zulke problemen met Eco-bodem? Ik heb vorig jaar zomer vlas besteld, van te voren was de afspraak dat ze zouden bellen wanneer ze het zouden brengen. Vervolgens krijg ik voice-mail berichtjes (bellen gemist) dat ze er zijn maar er niet kunnen komen, en later door het bedrijf zelf dat ik er niet ben en niet opneem en dat ze de spullen weer mee nemen.

Ik was behoorlijk boos, ze zouden bellen, en ik zat zonder vlas. Dus ik ergens anders vlas geregeld.

Daarna kreeg ik een mail met een rekening. Ik door gegeven dat ik niks heb ontvangen, het zou geregeld worden.
Daarna via de post, rekening. Gebeld, zou geregeld worden.
Daarna weer.
Daarna via de mail weer.
En volgens mij daarna WEER.

Nou, zou allemaal geregeld worden, nu krijgen we een advocatenbureau dat we nog moeten betalen. We worden er een beetje schijtziek van, en gebeld (het meeste bellen heeft me ma gedaan) naar het buro.

Hebben er meer mensen problemen? die dingen niet hebben gehad en na zo lang nog STEEDS een rekening krijgen, en de bullshit krijgen 'dat het wel geregeld word'?

Paisy

Re: Eco-bodem, wie ook problemen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 02:31

ik heb precies hetzelfde als wat jij beschrijft.
vandaag is er bij mij ook een brief van de advocatenbureau op de mat gevallen.
ik was pislink en heb maar weer voor de honderdduizendste keer gebeld naar ecobodem.
hij vertelde mij dat ik maar naar het advocatenkantoor moest bellen en dat ik het zelf even moest
regelen.
hij heeft verdomme de zaken niet op orde, dus laat hem het maar regelen.

Mastrootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-12 09:11

Precies, dat zei die tegen ons dus ook. Dat hij zijn bedrijf verkocht heeft en we het met het advocatenkantoor moeten regelen, die zeggen echter dat ie z'n bedrijf helemaal niet verkocht heeft.

Hij heeft een administratie van niks en doet ook geen moer volgens mij.... Het advocatenkantoor zei dat we ook niet de eerste waren...

Paisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 12:45

ik heb net dat advocatenkantoor gebeld.
die meneer is lekker de boel aan het oplichten!!
dit speelt voor mij nu al sinds 2009!
vanaf 2009 krijg ik al steeds aanmaningen en herinneringen op de deurmat.
steeds maar weer achteraan gebeld en dan krijg je te horen dat het geregeld wordt.
hopelijk zijn z`n oplichtingspraktijken nu een keer afgelopen!

Mastrootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-12 10:22

gelukkig ben ik niet de enige. Erg jammer dat het zo gaat, het staat dacht ik toch wel bekend als een goed bedrijf. Geen haar op m'n hoofd dat ik ga dokken voor iets wat ik niet heb gekregen, jammer genoeg heb ik de voicemail berichtjes (waarin ze zelf zeiden dat ik er niet was (alsof het mijn schuld was) en ze daarom de boel maar weer mee hadden genomen) en alle e-mailtjes waarin ze zeiden dat ze het zouden regelen niet opgeslagen. Ik had natuurlijk ook niet verwacht dat het zo zou lopen...

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 10:28

Jemig, wat zijn jullie een stel jammerkonten! Je stuurt de hele t*ringbende, inkl verklaring, naar je rechtsbijstandverzekering: Heren, regel dit, en rap graag!! Moet je eens opletten hoe snel die club braaf wordt........

suuszoey

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 19:41

Het heeft niets met jammeren te maken...... Het is heel intimiderend als je een brief van deze club krijgt !!

Zelf zijn wij ook een van de vele die afgelopen dagen de brief van de advocaat heeft ontvangen. De eigenaar van Ecobodem heeft de zaak verpand en daarna zijn boekhouding niet goed doorgegeven. Betalingen zijn bij hem zelf binnen gekomen en dus niet bij de pandhouder. Deze heeft nu dus actie ondernomen.

De website van Ecobodem staat al vanaf midden december op non-actief.......

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 21:39

suuszoey schreef:
Het heeft niets met jammeren te maken...... Het is heel intimiderend als je een brief van deze club krijgt !!

Zelf zijn wij ook een van de vele die afgelopen dagen de brief van de advocaat heeft ontvangen. De eigenaar van Ecobodem heeft de zaak verpand en daarna zijn boekhouding niet goed doorgegeven. Betalingen zijn bij hem zelf binnen gekomen en dus niet bij de pandhouder. Deze heeft nu dus actie ondernomen.

De website van Ecobodem staat al vanaf midden december op non-actief.......

Wat is daar intimiderend aan? Heb jij dat advokatenkantoor dan gebeld en ze voor rotte vis uitgemaakt dat ze hun onderzoekplicht verzaakt hebben? Moet je eens doen, moet je opletten wat er gebeurt......

Ik ben ook weleens "geintimideert" door die Glasheldere club, alleen zag die club even over het hoofd dat ik een rechtbijstandverzekering had en die jongens hebben die Glasheldere club even fijntjes op enkele details gewezen, waarna die Glasheldere club met de staart tussen de poten vertrok........

Er is een wezenlijk verschil tussen intimideren en overbluffen.