haai, ik heb volgende week een fotoshoot met nog iemand, en mijn pony is dus wit. nouja... ze staat 24/7 op de wei en voor de fotoshoot moet ze zo wit mogelijk zijn. nu las ik een tijd geleden dat je in de staart om hem extra wit te maken talkpoeder kunt gebruiken. maar kan dat ook op de benen gebruikt worden?
Ik zou als ik jou was voor de fotoshoot goed de benen en de staart wassen. en dan niet meer in de wei zetten natuurlijk!
Britt_S
Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-12 21:56
YoshaMonica schreef:
Ik zou als ik jou was voor de fotoshoot goed de benen en de staart wassen. en dan niet meer in de wei zetten natuurlijk!
dat is idd het beste maar ze kan nergens anders heen! we hebben geen stal die dicht kan en de laatste x in een stal vond ze niet leuk. kan ik haar op de dag zelf misschien de benen wassen? ik heb trouwens ook spul dat vlekken weghaalt. wel voor pony`s
abba
Geplaatst: 16-01-12 11:03
Talkpoeder kan ook, poeder oplossen in water dan opbrengen en niet meer aankomen (dus ook niet meer in de wei) totdat ze heel droog is, daarna met een SCHONE borstel, zachtjes uitborstelen.
Het nadeel is wel dat je ze daarna nóg een keer moet wassen omdat anders de talk blijft zitten, mijn pony's hebben daar geen last van, maar ja ik weet ook niet of je er een allergische reactie op kunt krijgen (ik doe altijd alleen de benen en die borstel je zo uit!)