Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ieder paard wordt vies, deal with it. Mn pony stond onder dek maar staart, voeten, hals en hoofd worden evengoed smerig. Beetje poetsen dat ie in elk geval niet meer bont leek en dan is het verder prima. Ga me ook niet blauw staan poetsen.
Voor keuring etc, ja, dan moest ie spic en span maar goed, dat is een ander verhaal
wel veel zaagsel, en ook veel stro,en indd zoals eerder gezegd hier vaker op een dag(als je aan toe komt) de drollen er uit halen
en een dun gevoerde deken kan nu nog best hoor, hij moet er niet onder gaan zweten maar morgen wordt t kouder dus denk ik dat je hem er zowiezo wel een plezier mee doet
dekens van de paardendrogist van bucas, de goedkopere lijn freedom dekens bevallen mij erg goed
waterdicht,mooie pasvorm en sterk, plus voordelig! 76 euro meen ik voor een 200 grams deken.. succes er mee, groetjes deess
je legt dan de haren alleen plat,zodat ze hun werk niet goed kunnen doen. meestal krijgen ze het van een (te ) dunne deken alleen maar kouder
omdat t morgen flink frisser wordt,denk ik dat 200 gram best kan. ik heb t laatst ook nog met een paard gedaan,en dat ging prima
maar nogmaals, niet zweten! Annett1990 schreef:PriscaZ schreef:Een deken omdat anders je paard vies wordt, vind ik persoonlijk een hele slechte reden om een deken op te doen.
Als je paard nog geen deken opgehad heeft deze winter, kan je niet zomaar een deken op gaan doen. De haren van je paard hebben zich aangepast aan deze themperaturen. Als je nu ineens een deken oplegt, krijgt je paard het veel te warm.
Gewoon elke dag goed poetsen en dan is het zo zomer. Als je dan volgend jaar alsnog een deken op wilt gaan doen, goed op tijd beginnen, dat de haren van je paard zich daaraan aan kunnen passen.
Okee dankjedat is dus een tip waar ik iets mee kan
Met poetsen krijg ik haar niet schoon en het is gewoon vervelend omdat k dr toch wel schoon wil houden.
Zo'n rare reden vind ik het niet om haar daarvoor een deken om te doen..
)
) . Zo'n schimmel hoeft maar 1 keer op zijn/haar eigen hoop te liggen en je hebt een prachtige mestafdruk...heel frustrerend kan dat zijn misschien. Ik zeg misschien...want ik vind het poetsen tot alles eraf is heeeeeeeeerlijk
en raak daar nooit gefrustreerd ofzo over en 1 van de 2 is echt een varken hier hahaah. Een schimmel staat nog wel op een verlanglijstje voor in de toekomst