Ik weet niet of dit de juiste plaats is om dit berichtje te plaatsen en anders hoor ik het wel.
Ik heb een kleine pony , 118 cm hoog, van bijna 21 jaar en ze is kerngezond maar gezien haar leeftijd kun je er niet op rijden, trouwens ze is ook nooit beleerd.
Ze stond altijd bij mijn moeder gratis op de boerderij maar zij is overleden en nu staat mijn pony in een pensionstalling waar ze trouwens goed wordt verzorgd. Het probleem is dat ik per februari een groot deel van mijn werkzaamheden kwijt raak en dat ik veel minder te besteden heb.Daarom heb ik besloten dat ik een goed adres zoek voor mijn pony waar ze net als bij mij een fijne oude dag kan hebben. Ik wil haar weggeven.
Het is niet de bedoeling dat ze dan door wordt verkocht want dan had ik dat zelf ook wel kunnen doen en je mag er niet op rijden, dat moet beloofd worden en ik moet je daarop kunnen vertrouwen. En ik geeft haar niet aan een kind want ik ben zelf ook een kind geweest en ik deed ook graag juist wat niet mocht:-) Ik zou wel graag af en toe willen kijken hoe het met haar gaat maar ik kom niet de deur bij je platlopen daar hoef je niet bang voor te zijn. Ik zoek het liefst een plekje op een boerderij in NoordHolland of desnoods in een andere provincie. Ze is een superlieve pony en ze is erg sociaal. Schrijf me maar een PB dan kan ik een keus maken waar ze naar toe mag. Ik hoef geen geld voor mijn pony.
groetjes
Horsypot.