Ehm, Kerstmuziek idd. Bijv. een groen dekje met rode bies. Rode bandages. Groen oornetje. Zelf als kerstman verkleed. Oh wacht! Doe je paard een kerstmus op (moet je even verzinnen hoe je die vast gaat zetten =)). Nuja, zoiets zou je kunnen doen =).
euhm.. Misschien dat ik de enige ben die dit op valt.. maar of je bent een beetje laat met je topic.. of wel hééuul erg vroeg TS..
maar ik ben de beroerste niet:
Een - bestgaande rijpaard- en origneelste komstuum- verkiezing houden in thema..
Bij bestgaande rijpaard kan iedereen zo creatie mogelijk zijn paard versieren en een rondje stappen/ draven/ galloperen (evt sprongetje) en kan er per groepje van bijv 5 paarden 1 winnen..
Meet creatieve kostuum: zo origineel mogelijk je knol versieren en jezelf en hem/haar dan aan de hand begeleiden.. Bij de een gaat het dus ook om de rijstijl.. bij de ander alleen om de uitdorssing!
xjaniquee
Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-12 16:52
haha dankje leuke ideeen! Nee ik ben gewoon optijd.. omdat we er optijd mee moeten beginnen!
we heeben (elster ponyclub) GROTE kerst shows gegeven met a la flache, piramide, op het paard staan met twee paarden er voor en dan springen, mennen door vuur echt te gek om op te noemen.. voetbal met paarden, paardenveiling, verschillende rassen, western.. te veel