Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
paardje schreef:Ik heb dus ook alles koper/goudkleurig. De bitten van aurigan zijn idd goudkleurig, maar je hebt ook goedkopere gewone bitten die goudkleurig zijn. Ik raad wel Aurgan aan, maar dat was je vraag niet.
crossmonster"]
[quote="paardje schreef:Ik heb dus ook alles koper/goudkleurig. De bitten van aurigan zijn idd goudkleurig, maar je hebt ook goedkopere gewone bitten die goudkleurig zijn. Ik raad wel Aurgan aan, maar dat was je vraag niet.
paardje schreef:Je kan ze in goudkleur krijgen en zilver. De ringen gaat het dan om.
Vonnie84"]
[quote="paardje schreef:Je kan ze in goudkleur krijgen en zilver. De ringen gaat het dan om.
Vonnie84 schreef:Dat het tussenstukje niet van ander materiaal mag zijn?? Ja dat volgens mij sowieso. Hmm ik ga het eens proberen op te zoeken.

Vonnie84"]
[quote="crossmonster schreef:maar ik ken geen bitten die een witmetalen mondstuk hebben en gouden ringen ...., meestal zijn ze dan gewoon helemaal goudkleurig.

dan zal ik gauw eens beter gaan kijken in de winkels
crossmonster"]
[quote="Vonnie84"][quote="crossmonster schreef:maar ik ken geen bitten die een witmetalen mondstuk hebben en gouden ringen ...., meestal zijn ze dan gewoon helemaal goudkleurig.

dan zal ik gauw eens beter gaan kijken in de winkels