je vriend of gewoon je paard?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 20:34

Luna is echt wel mijn vriendje, veel meer dan alleen maar een paard waar je op kan rijden. Ze is echt mijn kindje ze betekend alles voor me ook al heb ik haar nog maar een jaar!!

Tayga

Berichten: 2226
Geregistreerd: 17-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 20:41

Mijn paarden zijn echt mijn beste vrienden. Lovers Ik ben ook elke dag drie uur bij ze Bloos! Schijnheilig . Als er iets mis is met een van de twee ben ik de hele dag sip en afwezig Bloos! . Gelukkig voor mijn vrienden zijn ze bijna altijd gezond. Haha!
Met mijn verzorgpaarden enzo heb ik dat afgeleerd omdat er teveel weg zijn gegaan uit mijn leven Boos! .

zilverster

Berichten: 2150
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 21:20

Ik ben in die 2 maandjes dat ik op Forrest rijd echt al gehecht aan hem. Nu ook, nu zijn baasje met financiele problemen zit, wil ik hem gewoon niet kwijt. Ik zoek een oplossing om hem iig in de buurt te houden! En met haar andere paardje Lucas komt het ookwel, kan ook neit anders zo'n schat is het! Als je alleen maar in de wei komt komt ie al naar je toe en met zen snoet tegen je gezicht aan Lovers

Dat heb ik bij ieder dier! Ze hebben een ieder speciaal plekje in mijn hart...

AnnaBabs
Berichten: 1363
Geregistreerd: 20-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 21:22

zilverster schreef:
Ik ben in die 2 maandjes dat ik op Forrest rijd echt al gehecht aan hem. Nu ook, nu zijn baasje met financiele problemen zit, wil ik hem gewoon niet kwijt. Ik zoek een oplossing om hem iig in de buurt te houden! En met haar andere paardje Lucas komt het ookwel, kan ook neit anders zo'n schat is het! Als je alleen maar in de wei komt komt ie al naar je toe en met zen snoet tegen je gezicht aan Lovers

Dat heb ik bij ieder dier! Ze hebben een ieder speciaal plekje in mijn hart...


idd Forrest en Lucas zijn echt mijn beste maatjes! ik zou ze voor geen goud kwijt willen...maar ja we zoeken naar een oplossing he Meike!

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 21:27

Ewald is mijn alles Lachen Als hij er niet meer is zou ik zoooo leeg zijn.
Hij is echt mijn beste vriend en mijn maatje. Maar ook mijn kindje Haha!
We hebben ook dingen waarbij ik het minder vind dat hij zo is zoals ie is. Bijv zn koppigheid bij het trailerladen Boos!
Maar hij is echt mijn maatje en vooral de laatste tijd voelt het super goed met hem (volgens mij hebben we ook een verhouding Bloos! )

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 21:33

ooooh Gammie is mijn vriendje, mijn knuffel en kindje. Lovers en naarmate we elkaar beter leren kennen, ik heb hem nu een jaar, hou ik steeds meer van hem.

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 21:40

Veerle is voor mij wel meer dan zomaar een pony. Ze betekend ontzettend veel voor me, en zou haar echt niet meer kwijt willen. Ze is mn maatje Lovers

Jessica24

Berichten: 1303
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 21:53

Fujera is voor mij echt heel erg belangrijk!
Ze is mijn alles en ik zou er niet aan moeten denken als ik haar niet meer zou hebben.
Ik ben gek op haar vreselijk lieve en sociale karakter en vind het heerlijk
dat ze zo lekker ondeugend kan zijn.
Ook mag ze van mij altijd lekker los over het erf keutelen, heerlijk gewoon.

Cowgirl

Berichten: 23747
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 23:06

Mijn beide paarden zijn mijn grootste maatjes.

je kan alles aan ze kwijt en ze zijn er altijd voor je.
Ik had ook niet geweten hoe ik de laatste 7 maanden zonder hen had door moeten brengen.

Maar ondertussen kunnen ze gewoon lekker paard zijn in een kudde.

Anne_GTI

Berichten: 18204
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 23:45

Heb gewoon paardenvriendjes en mensenvriendjes... Ik probeer mijn paarden wel te vriend te houden maar het zijn geen mensen. Behandel ze gewoon als paard en hun mij ook... Volgens mij zien ze me gewoon als paard op twee pootjes wat de bek niet dicht kan houden. (loopt altijd te kleppen tegen de paarden) En waar je beter maar geen ruzie mee kan maken want dat paard op twee pootjes denkt toch altijd sneller vooruit....

Heb trouwens wel het idee dat ze me staan uit te lachen als ze me een keer te slim af zijn. Ach een beetje kattekwaad, zo af en toe is het wel grappig.

Avanti

Berichten: 13904
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 23:58

Mijn beste vriendin Lovers Hou echt zoveel van haar. Kan haar de hele dag wel knuffelen. Lovers
Vanmiddag stond ze te grazen en ik roep komt ze met haar oortje's naar voren aangelopen, terwijl ze helemaal gek is op gras en ze stond er pas net op echt zooooooo lief.
Of pas komt ze achter me aan rennen toen zag ze wat engs helemaal achter me verscholen, haha.

Echt ze is zooo liev en zal me nooit in de steek laten. Ik haar ook niet, echt mijn vriendin.

banketstaaf trouwens ook mega veel tegen haar, maar dit ik meestal zoeits iets van: Gaan we jou ff lekker poetsen enzo Haha!
Me pa zag eerst ook dat ze ook helemaal luisterde met haar oortje's naar alles wat ik zei hoe lief!!!

animals
Berichten: 3343
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: 't Harde

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 09:26

Ja dat klopt je gaat 1 maal houden van een beest.
Ik had het wel over mijn veulen maar mijn andere dieren en andere paarden zijn oook mijn grote vriendjes en vriendinnetjes *LOL* OK dan!

JollyJumper

Berichten: 1325
Geregistreerd: 17-12-02
Woonplaats: Vortum Mullem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 09:46

Jumper is mijn maatje, als hij iets heeft, voel ik me ook rot. Wij hebben verleden jaar natuurlijk veel meegemaakt, en toen had ik hem pas 3 maanden, en zoiets gaat je niet in de kouwe kleren zitten. Wij communiceren zonder woorden... Weten altijd van elkaar wat we aan elkaar hebben, voelen het aan als de ander een rothumeur heeft of juist niet... Dat heb ik trouwens ook met onze honden en met Sam, onze kat. Het is bij ons eigenlijk een ongeschreven wet dat dieren die er eenmaal in zijn, er niet meer uit gaan tenzij bij bijzondere omstandigheden. Ik hecht me gewoon te erg aan een dier. Maar dan wel aan bepaalde karakters, het is niet zo dat ik alles meteen leuk en schattig vind, en wil hebben...
En Jumper blijft dus ook bij ons tot hij oud en versleten is, en als hij dan geen pijn heeft, mag hij nog steeds blijven...