Bij ons op stal hebben ze Golden Retriever puppies! Ik had ze gewoon niet moeten zien!!!!!
Ik ben altijd al een hondengek geweest. Thuis hadden we een hond, daarna nog een hond die nu nog leeft, en nu woon ik al weer een poosje op mezelf (nu met vriend) en wil ik ook weer een hond. Probleem is echter dat vriendlief geen hondengek is, en er geen poot naar uit zal steken, beweert hij nu. We werken allebei fulltime, mn vriend in wisseldiensten en ik gewoon overdag. Uitgaande van het feit dat ik dus de enige zal zijn die de hond uit gaat laten, moet ik er rekening mee houden dat de hond dus maar 2-3 keer per dag uit zal gaan. Verder heb ik dus ook nog een huis, een vriend, twee katten, een paard en 4 ratten. De katten vermaken zichzelf, de ratten meestal ook wel.
Valt dit grofweg onder "zielig", of "kwestie van aanpassen en de hond zo opvoeden dat hij niet beter weet"? Ik twijfel echt nog, maar ik wil het echt zooooooo graag!

. Sorry, maar dit moet je echt niet doen, uiteindelijk is de hond de dupe. Ik wil ook graag een hond, maar mijn verantwoordelijkheidsgevoel zegt gewoon van niet. Daarbij kom ik bijna dagelijks in het asiel en zie ik de gevolgen van zo'n opwelling.
het is echt Geweten tegen Gevoel! ~~}>
.