Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Vivat schreef:Hoe zijn de uitrijmogelijkheden?
Als het bijv. midden in een woonwijk zit is de prijs vaak veel lager dan grenzen aan een bos/natuurgebied
Als er fijne uitrijmogelijkheden zijn en de rijbanen beiden 20x40 vind ik tussen 280,- en 325,- een nette prijs
Het is natuurlijk ook een beetje afhankelijk hoe het er allemaal uitziet, heel chique of wat ouder maar wel functioneel.
Als het allemaal erg mooi is en fijne bodems in de rijbanen, ruim voldoende aandacht voor veiligheid etc. kan er al vlug nog iets bovenop
CalvinenGino schreef:Nou ik betaal bij ons 365.. (privestal) Dat is incl stro/hooi/sportbrok/mais en binnen-buitenzetten/wasplaats warm-koud/solarium(€1 vr 20 min) 20x45 agterberg binnenbak/20x60 agterberg buitenbak/gratis stapmolen/3,5x4 stal
Dus ik denk dat je zeker rond de 300 mag denken!
Als ik kijk naar de prijzen kijk bij andere manege's/privestallen ligt het allemaal rond de 300
xSiep schreef:Als er onbeperkt ruwvoer is (dus zegmaar als ze op stal staan, zo'n grote berg dat het sochtens nog net niet op is), en de stallen zijn open en ze kunnen contact hebben met andere paarden (door tralies), dan zou het volgens mij echt een ideale stalling zijn! Alleen jammer dat ze in de zomer niet savonds/snachts ook nog buiten kunnen staan. En ik weet natuurlijk niet hoe de weidegang is (in kleine groepjes of alles bij elkaar).
Onbeperkt wortels zou ik alleen niet zo blij mee zijn, of bedoel je dat pensionklanten die gewoon kunnen pakken?
Ik zou zeggen zo'n 300-350
daffodil schreef:Voor 300 euro vindt je dat hier in de buurt niet...
Vooral je buitenloop mogelijkheden zijn goed en als onbeperkt hooi/kuil erbij inzit, ben je redelijk uniek en daar mag wel een kaartje aanhangen.
Ik was op mijn vorige stal 300 euro kwijt, zelf uitmesten, zelf bijvoeren omdat ie veel te weinig kreeg, matige binnenbak waar ook veel lessen gegeven worden, geen spuitplaats met warm water en al helemaal geen buitenzetmogelijkheden, ja één ondergelopen paddock op bijna 50 stallen......
Vivat schreef:Hoe zijn de uitrijmogelijkheden?
Als het bijv. midden in een woonwijk zit is de prijs vaak veel lager dan grenzen aan een bos/natuurgebied
Als er fijne uitrijmogelijkheden zijn en de rijbanen beiden 20x40 vind ik tussen 280,- en 325,- een nette prijs
Het is natuurlijk ook een beetje afhankelijk hoe het er allemaal uitziet, heel chique of wat ouder maar wel functioneel.
Als het allemaal erg mooi is en fijne bodems in de rijbanen, ruim voldoende aandacht voor veiligheid etc. kan er al vlug nog iets bovenop