Ik heb wat rond gekeken op bokt en internet maar misschien hebben jullie nog wat tips.
Even wat informatie:
Shetlander hengst rakker 12 jaar
Shetlander hengst Joey 2 jaar zoon van rakker
Stal 2,5 bij 2,5 meter met onbeperkte uitloop op paddock van ongeveer 5 à 6 x de grote van hun stal.
Uitloop verhard
Ze krijgen bijna onbeperkt ruw hooi (van eigen land) met kruiden en van alles er door. Meer geven eten ze niet op dus ze zijn voldaan
Daarnaast krijgen ze 2x op een dag een klein emmertje dailyplus (hier zijn ze gek op) en peentjes of appeltje
Daarnaast krijgt rakker zijn training en Joey gaat zo nu en dan mee op wandel tocht en wordt gepoetst voor de rest mag hij jong zijn.
Nu verveeld rakker zich nog niet zo erg maar Joey wel. Ze spelen veel samen, hebben een jolybal, 2 flexibele voeremmers waarmee gegooid wordt, houtblokken om te knagen.
Nu vraag ik me af wat voor speeltjes kan ik ze nog meer aanbieden, ik zie namelijk dat overal Joey zich verveeld.
Vanaf morgen hebben ze een slowdeefer kliko dus ze zullen langer doen over hun eten. Maar graag zou ik wat dingen willen vinden voor de om ze wat te entertainen .
Ik ben opzoek naar wat betaalbare speeltjes graag ook nog klein beetje sloopproof maar iets wat ze van de straat kan houden