Ik zit in dupio wie helpt me.
Kan mijn keuze niet echt maken

Mijn paard staat nu op een prive stal met zeer ruime box ongeveer 3 bij +- 8 meter ( echt royale stal dus)
Ik heb daar buitenbak wat nu op het moment blubber is ( maar kan 10 min verder op in binnenbak rijden tegen betaling)
Hier komt ze weinig buiten. Eigenlijk alleen het rijden. Of in de stapmolen. Eigenlijk is dit een tijdelijk plekje ( want als de eigenaren van stal andere paarden zien dan moet ik als nog weg ) Nu is deze kans op moment wel klein omdat er genoeg boxen leeg staan.
Mijn paard is merrie bijna 18 jaar en is nog fit zat ( rijd haar nu ook nog 5 a 6 keer in de week) als ik haar teveel dagen laat staan is ze hele hieper oma

Maar nu komt het mijn zusje heeft haar paard verkocht en ik zou wel wat meer tijd af en toe voor mezelf willen. Dus dacht ik om merrie te verhuizen naar een manege zodat mijn zusje mijn merrie 2 dagen kan rijden. Ze krijgt een stal met buiten deur ( de stal is de helft ) kleiner. Het is daar natuurlijk drukker maar de mogelijkheid om meer buiten te komen die is er wel. binnenbak is aanwezig
En stalgeld is ook een tikkie goedkoper. Een vriendin van mij staat er ook. En mijn merrie heeft er al eens eerder gestaan ( weggegaan omdat ik haar toendertijd verkocht had)
maar ik twijfel eraan of haar goed doe. Dus vandaar mijn vraagstelling
hoop dathet beetje duidelijk is anders hoor ik het.