Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Het personen deurtje moet je ook opendoen,dan heeft ze meer ligt,en schijnt het minder eng te zijn!

), maar ze moet er echt zaterdag in! 

)
\ .
, geen succes, mevrouw stond vlak voor de trailer op de rem! Maar met iemand anders heb ik nog niet geprobeerd, misschien werkt dat idd. Sedalin ga ik voor de zekerheid maar in huis halen, maar wil dat eigenlijk alleen gebruiken als het echt niet anders kan. Weet eigenlijk niet zo goed wat de bijwerkingen e.d. van dat middel zijn. 

Ik had het met m'n eerste paardje die nog nooit in een trailer was geweest. We hadden hem in een andere staat gekocht en we hadden daar al een nacht overnacht en moesten toch de volgende dag weer naar huis (in verband met de beestjes thuis). Hij moest en zou in de trailer gaan. Mijn man is toen in de trailer gaan staan en had dat paardje vast met een halstertouw aan z'n halster. Ik had een lasso (die zijn het sterkst
) aan de ene kant vastgeknoopt en via de achterste van het paardje naar de andere kant van de trailer en met een slag om de spijl heen. De enige kant die hij op kon was naar voren. We zijn natuurlijk wel effe bezig geweest, maar uiteindelijk kreeg ie dan door dat ie toch geen kant op kon (behalve naar voren dan
). En mocht ie idd over de rooie gaan, dan is sedalin de uitkomst. Ja, soms heb je gewoon geen tijd om dagen te gaan lopen prutsen met een paard of een pony. Wat soms ook nog wel eens wil helpen is een heel rustig paard die heel makkelijk is in de trailer, om die er als eerste in te zetten.
Laat het effe weten hoe het gegaan is.