Ik heb er echt veel werk aan, het is s'morgens 8 paarden buiten zetten, mesten, alles klaarzetten voor s'avonds en hup naar mijn werk. Meestal begin ik om 10 uur ong. dus ben ik ong. 6 uur op stal.
Soms werk ik tot een uur of 6, en moet ik snel weer naar stal alles binnen halen.
Aangezien het nu heel snel donker is, is er van rijden oid tegenwoordig geeneens meer sprake. Ik heb wel bakverlichting, maar dat is nog niet aangesloten.
Ik merk dat het me begint op te breken. En heb dit ook aan mijn baas meegedeeld.
Zeker als alles straks op stal staat, krijg ik het echt druk.
Nu vraag ik me af, er zijn meerder bokkers met paarden aan huis, of zelfs ook hun eigen stal hebben.
Nu vraag ik me af, wat voor werk doe je? En hoelang per dag? Alleen s'morgens oid?
Ik ben heel benieuwd, want ik red het zo niet meer.
Alvast bedankt!!

) en mijn man en ik werken beiden ook bij een baas. mijn man voert 's morgens, rond 6 uur, paarden naar buiten of uitmesten/opstrooien, ik voer 's middags na mijn werk en mest uit, doe de paarden buiten en/of binnen, mijn man werkt 32 uur ik 24 uur, daarnaast geven we beiden les, ik jureer en hebben we 2 kinderen
hoe hou je zoiets vol?...
af en toe tijd nemen voor jezelf, duidelijke grenzen stellen en de taken goed verdelen! als je een stal alleen zou moeten runnen en daarnaast ful-time werkt is dat haast niet te doen
dat wordt dus keuzes maken, afspraken maken met pensionklanten, ander dagritme, korter werken, andere uren werken.... in elk geval niet doorgaan tot het fout gaat 
.