Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.

Steph1989 schreef:Rijtechnisch ben ik mezelf al helemaal aan het veranderen, geloof me! Ik reed vroeger zonder been, omdat ze dan gewoon op "ontploffen" stond, terwijl ik dat nu leer wel te doen.
. Ga dan idd iets meer eten proberen te geven voor de wedstrijd. Ik dacht altijd dat 4 à 5 scheppen echt wel veel was, wat het ook was! Heb ze nu van het weekend de dag voor de wedstrijd nog maar een halve dag buiten gezet, en op de wedstrijd dag zelf niet (we waren ook heel de dag weg dus het kon ook niet). En het was al wel beter! Moet ook wel zeggen dat ik de laatste 2 weken veel minder heb kunnen rijden (reed vroeger bijna elke dag), en nu lijkt ze het rijden ook wel leuker te vinden.
.
, ze is al 14 maar sinds ze zo buiten staat is ze gewoon veel gezonder en gelukkiger geworden. Stond vroeger altijd te mager, last van maagzweren etc... 

), maar als ik zie hoe gelukkig ze is door gewoon maar buiten te kunnen staan, dan is het me wel waard