Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

3 uurtjes per dag buiten is teminste nog iets bij mij in de buurt kun je ook niet veel meer vinden ja regio utrecht heb je hele mooie stallen maar om elke dag in de file te staan is ook geen optie...
op de stal waar ik sta heb ik het verders goed naar mijn zin maar als ik eerlijk naar mijn paard kijk vind ik dat ze te kort komt in de wintermaanden en dat vreet wel aan me (sluit mijn hond ook niet 22 uur op in een bench, niet dat mijn paard 22 uur in stal staat maar wel te veel)
... persoonlijk wil ik ook liever niet op een manege staan
maar wil wel weer een binnebak en mijn paard overdag het liefst de hele dag uit dat hokkie
en in de avond weer op stal vind ik weer geen probleem 
Quellian schreef:Ik vind het super als mijn paarden in de zomer 's nachts lekker binnen staan, niet elke stal wil daaraan meewerken en zeker met een paard dat makkelijk bevangen raakt... dan had ik het wel geweten
3 uur per dag buiten (naast de training) vind ik ook fijn, er zijn paarden die het beroerder hebben getroffen.
Shareek schreef:ik zou kiezen voor stal 2. Mijn paard staat in de winter ook binnen.. nu nog maar 2 weken en onderling zetten we de paarden in de paddock/wei dus dat valt daar misschien toch ook wel te regellen.