Ik heb een verzorg pony genaamd Unique, die sinds kort 24/7 buiten met een vriendje. (stond eerst op een pensionstal). Maar toch vraag ik me af of dit wel een goed plekje is ( ik kan er natuurlijk niks aan veranderen maar ik maak me er wel druk om) , met dit weer slaat voor mij de twijfel toe. Ze hebben met zijn 2tjes geen super grote wei, maar ze kunnen hun beentjes lekker strekken. Met dit weer is het natuurlijk een grote modderbende. Maar gelukkig hebben ze wel een stuk bestraat dus ze kunnen met zijn 2e op het verharde staan. Ze hebben verder een niet zo'n hele grote schuilstal maar ze passen er met zijn 2tjes in.
Ze krijgen 2x per dag een flinke bult hooi. Dit is helaas niet onbeperkt, maar ongeveer 2x 3 uurtjes gok ik. Als ik daar ben krijgen ze ook nog altijd wat van mij, maar helaas is het 15km van huis en heb ik alleen een fiets ter beschikking dus ik ben er helaas maar 2 x per week te vinden. Als de eigenaresse er is dan krijgen ze ook altijd nog een pluk hooi. Maar helaas heeft zij gezondheidsproblemen en is er soms maar 1x per week te vinden. De stal en weide worden gemiddeld dus helaas maar 2x per week uigemest. Het is helaas dus niet altijd even netjes..
Zou mijn verzorgpaardje ongelukkig zijn?