Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
s6801881 schreef:De paardenbal mag je eigenlijk niet zonder toezicht bij je paard in de wei laten liggen, daarnaast zijn die ballen kwetsbaarder: 1 splinter en hij zegt knap. dan bestaat de kans dat je paard op het plastic gaat kauwen of anderszins in de knoop komt. Dus als je iets tegen de verveling wilt kan je beter een jollybal kopen.
Ash_ schreef:s6801881 schreef:De paardenbal mag je eigenlijk niet zonder toezicht bij je paard in de wei laten liggen, daarnaast zijn die ballen kwetsbaarder: 1 splinter en hij zegt knap. dan bestaat de kans dat je paard op het plastic gaat kauwen of anderszins in de knoop komt. Dus als je iets tegen de verveling wilt kan je beter een jollybal kopen.
Zal er dan wel aan te denken met een beschermhoes. Maar dan neem ik die waarschijnlijk alleen voor spelen in de longeerpaddock als ik erbij ben.
dat vinden de meeste paarden helemaal geweldig, ze blijven lekker bezig en bewegen dus het is fysiek en mentaal erg goed voor ze
en zeker als je al een jollybal op stal heb denk ik dat je paard de grote bal interessanter gaat vinden
Alleen als er iemand gaat stuiteren met de bal zijn ze even door het dolle maar verder ligt ie maar wat.. helaas..