mag over alles gaan
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ellepel schreef:mijn pony staat met schuilstal en deken buiten en de merrie die ik verzorg staat gewoon op het land ..zonder deken en zonder schuilstal.![]()
haar poets ik minimaal, en aangezien ze een tinker is kom ik ook zo weinig mogelijk aan haar sokken.
mok krijgen ze door een verminderde weerstand van het lichaam dacht ik
normaal zou een wondje genezen,alleen bij mok gaat het ontsteken en heb je dus een huidinfectie die het lichaam niet goed de baas kan.
zaak dus om de weerstand goed te houden van het paard en een schone omgeving.,
blubber is totaal niet erg en wel schoon,maar als het vermengt is met mest dan word het een broeihaard voor bacteriën
xxMaxx schreef:Zonder schuilstal? Oeioeizou ik mogen vragen wat die tinker naast gras krijgt, hooi neem ik aan, maar ook iets van krachtvoer? Die van mij staat overdag op gras en in de nacht onbeperkt kuil (staat dus ook gewoon dag en nacht buiten maar dan op zandstukje) Hij is eerder bevangen geweest dus ben echt bang te veel te geven!
hestejente schreef:xxMaxx schreef:Zonder schuilstal? Oeioeizou ik mogen vragen wat die tinker naast gras krijgt, hooi neem ik aan, maar ook iets van krachtvoer? Die van mij staat overdag op gras en in de nacht onbeperkt kuil (staat dus ook gewoon dag en nacht buiten maar dan op zandstukje) Hij is eerder bevangen geweest dus ben echt bang te veel te geven!
Als 'ie bevangen is geweest zou ik als ik jou was dat kuil maar heel gauw vergangen door goed hooi